ایلان ماسک با دوجکوین چه کرد؟

پس از سخنرانی ایلان ماسک دوجکوین با افزایش قیمت شدیدی همراه شد.

ایلان ماسک با دوجکوین چه کرد؟

دوج کوین، ارز دیجیتال در روز جمعه پس از اینکه ایلان ماسک میلیاردر گفت می‌توان از آن برای خرید کالاهای تسلا استفاده کرد، 15 درصد افزایش یافت.

طبق داده‌های وب‌سایت کوین‌بیس، این ارز دیجیتال پس از توییت ماسک در اوایل روز جمعه به 0.20 دلار افزایش یافت و طی 12 ماه گذشته 5859 درصد افزایش یافته است.

ماسک که مکرراً در مورد رمزارزهای پایه در توییتر می نویسد و قبلاً دوج کوین را «کریپتو مردم» توصیف کرده بود، در ماه دسامبر گفته بود که تسلا به زودی پذیرش دوج کوین را به عنوان پرداخت برای برخی کالاها آزمایش خواهد کرد.

کریس کلاین، یکی از بنیان‌گذاران شرکت سرمایه‌گذاری بیت‌کوین IRA، می‌گوید: «ایلان ماسک سال‌هاست که مدافع جامعه کریپتو بوده است. آخرین اعلامیه او آغازگر دوره جدیدی از تجارت خواهد بود و مسیری را برای آلتکوین ها به منظور گسترش موارد استفاده خود ایجاد می کند.»

ماسک، ثروتمندترین فرد جهان با ثروت تخمینی 264 میلیارد دلار، علیرغم انتقادها به دلیل نگرش به مالیات، مخالفت با اتحادیه ها و کم اهمیت جلوه دادن خطرات کووید-19، به عنوان فرد سال مجله تایم در سال 2021 انتخاب شد.

تایم با توصیف او به عنوان یک دلقک، نابغه، ادگلورد، رویاپرداز، صنعتگر، شومن، به گستردگی تلاش های ماسک از تأسیس اسپیس ایکس در سال 2002 تا تلاش او در ایجاد شرکت انرژی جایگزین SolarCity علاوه بر تسلا اشاره کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها