رونمایی از دستگاه ایرانی ارتقای بدن فضانوردان در نمایشگاه بین المللی عصر جدید فناوری فضایی اتریش /معرفی جدیدترین دستاوردهای موسسه فضایی کشه

همزمان با برگزاری نمایشگاه بین‌المللی عصر جدید فناوری‌های فضایی در کشور اتریش 13 شهریورماه از جدیدترین محصول دانشمند و مخترع ایرانی مهندس مهران توکلی متخصص راه اندازی و ساخت راکتور های هسته ای رونمایی می شود.

رونمایی از دستگاه ایرانی ارتقای بدن فضانوردان در نمایشگاه بین المللی عصر جدید فناوری فضایی اتریش /معرفی جدیدترین دستاوردهای موسسه فضایی کشه

به گزارش مستقل آنلاین: نمایشگاه بین المللی عصر جدید فناوری‌های فضایی از ساعت دو بعد از ظهر ۱۳ شهریور ماه در محل نمایشگاه های بین المللی لینتس اتریش  به ارائه دستاوردها و موفقیت های جدید فناوری فضایی توسط کشورهای ایران و اتریش و چین در حوزه های تقویت امنیت غذایی فضانوردان، تامین سلامتی آنها، سیستم های بازیابی فضایی و سایر حوزه ها همچون محیط زیست ، تبدیل گاز co۲ به مواد مفید، حوزه‌های کشاورزی و دامداری، فناوری های دفاعی،  بهداشت و  انرژی می پردازد. گفتنی است این نمایشگاه تا روز چهارشنبه ۹ مهرماه ادامه خواهد داشت.

 

unnamed

 

یکی از نکات قابل توجه نمایشگاه بین المللی عصر جدید فناوری‌های فضایی رونمایی از دستاوردهای مخترع و مهندس متبحر کشورمان مهران توکلی است بر همین اساس اختراع دستگاه ارتقاء سیستم ایمنی بدن فضانوردان  در این نمایشگاه رونمایی خواهد شد. دستاورد های مهران توکلی کشه با نام و پرچم جمهوری اسلامی ایران و به عنوان محصولی ایرانی معرفی و شالوده اصلی دانش ایشان از ایران به جهان ارائه خواهد شد.

 

 شایان ذکر است مهران توکلی کشه در سال 1337 در ایران متولد شد ، وی فرزند مهندس اشعه ایکس و دستگاه های رادیولوژی در بیمارستان فیروزآبادی تهران بود. وی در سنین کودکی به دنیای پرتوها و علوم هسته ای وارد شد ایشان در سال 1981 میلادی از دانشگاه ملکه ماری لندن در انگلستان، در رشته مهندسی هسته ای در بخش کنترل سیستم فن آوری راکتورهای هسته ای فارق التحصیل شد. و سالها از پژوهش ایشان در زمینه سیستمی برای تولید جاذبه و انرژی از یک راکتور پرتوزا با سوخت هیدروژن که پاک و بی خطر است می گذرد.

 

وی از ابتدا تا کنون تمامی جوانب طراحی سیستم هسته ای جدید پلاسما را پوشش داده است که شامل طراحی ،سوخت و آزمایش کاربرد های عملی این فناوری است.ایشان برای تکمیل طیف گسترده ای از فناوری خود در جامعه علمی و صنعتی و همچنین برای معرفی به جهانیان متمرکز شده است و در این راستا موسسه تحقیقات فضایی کشه را بنیانگذاری کرده و در حال حاضر در بسیار از نقاط جهان این بنیاد فعال و در حال تحقیق و پژوهش و تربیت دانش پژوهان این رشته جدید علمی است.

 

unnamed

 

گفتنی است   ساخت سفینه های فضایی بدون پیشرانه و سوخت – با استفاده از میدان های مغناطیسی و پلاسمایی، ساخت راکتور های کوچک و عظیم تولید انرژی الکتریسیته پاک با بازدهی بسیار زیاد و باتری های بدون نیاز به شارژ و input ساخت امکانی برای تضمین تولید ، کیفیت و چند برابری محصولات کشاورزی با کمترین منابع و بدون استفاده از محصولات شیمیایی ،دفع آفات و بیماری های گیاهان و ... ایجاد امکان پاکسازی محیط آلوده شهر ها و جذب سریع co2 و پاکسازی هوا ،تولید آب شیرین و همچنین تصفیه آب و ... بخشی از فعالیت‌های موسسه فضایی کشه بریاست مهران توکلی است.

 

بخشی از فعالیت های بنیاد کشه به بخش پزشکی و درمانی اختصاص دارد  برهمین اساس یکی از دستاوردهای آن به تولید  دستگاه فضایی ارتقای بدن  منجر شده است و کمتر از یک ماه دیگر رونمایی خواهد شد.

 

منبع :شمانیوز

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها