تست کرونای یکی از بازیکنان شاغل در ایتالیا مثبت شد

تست کرونای یکی از بازیکنان شاغل در لیگ فوتبال ایتالیا (سری C) مثبت شد.

تست کرونای یکی از بازیکنان شاغل در ایتالیا مثبت شد

به نقل از KAVDI لا نازیون، بازیکن تیم فوتبال پیازی، از تیم‌های حاضر در سری C ایتالیا به ویروس کرونای جدید (کووید ۱۹) مبتلا شده است.

براساس گزارش این نشریه، این فوتبالیست ۲۲ ساله آخرین دیدار تیم خود را روز یکشنبه از دست داد. این بازیکن فوتبال روز شنبه وقتی که به همراه تیمش در هتلی در شهر الساندریا جایی که قرار بود بازی روز بعد برگزار شود، اولین علائم بیماری را احساس کرد.

دمای بدن این بازیکن بالا رفت، بنابراین در مسابقه شرکت نکرد و داوطلبانه با قرنطینه کردن خود موافقت کرد  و جدا از تیم به خانه بازگشت. صبح چهارشنبه، پزشکان آزمایش‌های او را انجام دادند. عصر، آزمایشات حاکی از وجود ویروس کرونا در بدن این بازیکن بود. پس از آن بازیکن در آمبولانس ویژه‌ای به بیمارستان بیماری‌های عفونی اعزام شد و پزشکان وضعیت وی را طبیعی ارزیابی کردند.

تعداد مبتلایان به این ویروس در خاستگاه اصلی آن یعنی چین از ۷۸ هزار نفر فراتر رفته است، ۲۷۴۴ نفر جان باخته اند و بیش از ۳۲ هزار نفر نیز درمان شده اند.

براساس آخرین اطلاعات از ایتالیا، تعداد موارد ابتلا به کرونا ثبت شده در ایتالیا به ۵۲۸ نفر رسیده است و ۱۴ نفر بر اثر این بیماری جان باخته اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها