افشای تصاویر جدید از هندزفری‌های Galaxy Buds Plus

اخیرا تصاویر جدیدی از جدیدترین محصول شرکت سامسونگ در فضای مجازی فاش شده است.

افشای تصاویر جدید از هندزفری‌های Galaxy Buds Plus

سامسونگ قرار است که به زودی یک نسخه ارتقا یافته و جدید از ایرباد‌های محبوب خود را منتشر کند. طبق گفته‌ها تغییرات این نسخه قرار است جزئی و کوچک باشند و حالا با توجه به رندر‌های فاش شده، ظاهرا طراحی این محصول جدید نیز تنها تغییرات کم و ظریفی به خود دیده است. بر اساس گفته خبرگزاری‌های متعدد سامسونگ در نظر دارد ایرپاد جدید خود را با عنوان Galaxy Buds Plus در سه رنگ متفاوت تولید و به بازار عرضه کند. این رنگ‌ها قرار است آبی، مشکی و سفید باشند.

هر آنچه راجع به ایربادها مشخص شده است

محصولات جدید همانند عناوین قبلی از یک جفت ایرباد به همراه یک جعبه شارژ تشکیل می‌شوند و شباهت ظاهری بالایی دارند. اما حالا یک تغییر کوچک و ظریف نیز وجود دارد. این تغییر در زیر نشانگر LED ظاهر شده است. تغییر مذکور تنها یک کلید است که کاربرد آن هنوز مشخص نشده است. جدا از نام گرفتن این محصول با عنوان Plus، این برند نیاز دارد که میزان عمر باتری خود را افزایش دهد. اخیرا اعلام شده که شرکت سامسونگ قصد دارد تا عمر باتری ایرپاد‌های خود را تا پنجاه درصد افزایش دهد.

افشای تصاویر جدید از عنوان Galaxy Buds Plus

این افزایش عمر پردازش باتری پس از یک بار شارژ کامل را از شش ساعت به دوازده ساعت افزایش می‌دهد. با این که اخبار موثقی از جزئیات این ارتقا در دسترس نیست، برخی از افراد در صفحه‌های مجازی معتقدند که پیشرفت کیفیت پخش صدا از دیگر گزینه‌های این محصول جدید است. پیش‌تر نیز شایعه شده بود که کمپانی سامسونگ قصد دارد تا قابلیت مسدود کردن صدا‌های مزاحم را بر روی ایباد‌های خود اعمال کند.

افشای تصاویر جدید از عنوان Galaxy Buds Plus

با این حال برخی معتقدند که سامسونگ این قابلیت را کنار گذاشته است. انتظار می‌رود ایرباد‌های جدید سامسونگ در تاریخ ۱۱ فوریه هم زمان با معرفی Galaxy S20 و Galaxy Z Flip معرفی شود. برخی منابع خبری بر این باورند که ایرباد‌های جدید سامسونگ پنجاه درصد  نسبت پیشین خود گران‌تر خواهد بود. این یعنی قیمت آن‌ها قرار است ۱۹۵ دلار باشد.

افشای تصاویر جدید از عنوان Galaxy Buds Plus

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها