خوشحالی هواداران استقلال از پیام استراماچونی

هواداران تیم استقلال تهران نسبت به پیام آندره آ استراماچونی در فضای مجازی و عکس‌های او با سفیر ایران در ایتالیا ابراز خوشحالی می‌کنند.

خوشحالی هواداران استقلال از پیام استراماچونی

پیش از آغاز مسابقه هواداران استقلال که در حال ورود به ورزشگاه بودند از پیام امروز استراماچونی در مورد بازگشتش به ایران ابراز خوشحالی و در گفت‌وگو با دوربین‌های تلویزیونی این مسئله را عنوان کردند.

* با توجه به پیام امروز استراماچونی هواداران بیشتری نسبت به بازی قبل در ورزشگاه آزادی حاضر هستند و با شور و هیجان خاصی تیم و بازیکنان محبوب‌شان را تشویق می‌کنند.

* تیم ماشین‌سازی تبریز زودتر از بازیکنان استقلال برای گرم کردن وارد زمین شد و پس از این تیم، سیدحسین حسینی به عنوان اولین بازیکن استقلال به همراه بهزاد غلامپور برای انجام تمرینات پیش از آغاز مسابقه پا به چمن سبز ورزشگاه گذاشت.

* بازیکنان استقلال پیش از ورود به رختکن با روحیه بالایی از اتوبوس پیاده شدند. آنها هنگام ورود به زمین چمن ورزشگاه آزادی به شدت توسط هواداران‌ خود تشویق شدند.

*‌ شیخ دیاباته مهاجم گلزن آبی‌ها در هنگام گرم کردن توسط هواداران تشویق شد و شادی خاص خودش را برای آنها اجرا کرد.

* هنگام گرم کردن بازیکنان استقلال مترجم استراماچونی در حالی که هندزفری به گوش داشت نظاره‌گر تمرینات بازیکنان بود و نکاتی را هم با صالح مصطفوی آنالیزور آبی‌ها در میان می‌گذاشت.

* امیرحسین صادقی کاپیتان اسبق استقلال تهران برای تماشای این بازی در ورزشگاه حضور دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها