در این شرایط به هیچ وجه سیر نخورید

سیر علاوه بر آن که می تواند خاصیت‌های بسیار زیادی را داشته باشد و سیستم ایمنی بدن را افزایش دهد در مقابل عوارض و خطراتی را هم در شرایطی خاص می تواند به همراه داشته باشد سیر از پایه‌های ثابت نسخه‌های طب سنتی می‌باشد و خواص بسیار زیادی دارد ولی در شرایطی خاص به هیچ وجه نباید از سیر استفاده نمود.

در این شرایط به هیچ وجه سیر نخورید

سیر دارای آلسین می باشد و به کاهش فشارخون و کلسترول کمک بسیار زیادی می‌کند همچنین آنژیوتانسین را که به آرامش رگ های خونی کمک می کند را از تولید آن جلوگیری می نماید .

اگر به صورت مداوم سیر استفاده نمایید ۶۳% از آنفولانزا و سرماخوردگی در امان می مانید و عفونت های گوارشی شما درمان می گردد .

در این مطلب از سلام نو موارد منع مصرف سیر را بیان می کنیم.

شش گروه از افراد نباید سیر بخورند

افرادی که داروی ضد انعقاد مصرف می کنند

سیر یک ضد انعقاد طبیعی است پس برای درمان گردش خون سیر توصیه می گردد و به همین دلیل کسانی که داروی ضد انعقاد مصرف می کنند در صورت خوردن سیر موجب خونریزی شدید می شوند .

افرادی که تپش قلب دارند سیر نخورند

اگر شما هم بعد از خوردن سیر دچار تپش قلب می شوید بهتر است در خوردن سیر احتیاط نمایید .

خانم های باردار سیر نخورند

مصرف سیر در دوران بارداری ممنوع می باشد از خوراکی های ممنوع برای خانم های باردار است در این مورد حتماً با پزشک خود مشورت نمایید .

افرادی که فشارخون پایین دارند از خوردن سیر اجتناب نمایند

اگر دارای فشارخون طبیعی یا پایین هستید از خوردن سیر پرهیز کنید زیرا سیر موجب افت فشار خون می گردد ولی اگر دوست دارید در خوردن آن بسیار احتیاط نمایید.

کسانی که مشکلات کبدی دارند سیر نخورند

مصرف سیر موجب می گردد تاثیر دارو در بدن کاهش پیدا کند مخصوصاً داروهای کبدی و جلوگیری از بارداری و اگر با سیر مصرف شود تاثیری عکس بر روی بدن می گذارند .

اگر مشکل گوارشی دارید سیر نخورید

سیر برای دستگاه گوارش بسیار سنگین می باشد اگر شما هم دستگاه گوارش حساسی دارید توصیه می شود به هیچ وجه سیر مصرف نکنید .

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها