وظیفه مردم در قبال شهادت حاج قاسم چیست

دویست‌ونوزدهمین شماره‌ی هفته‌نامه‌ی خط حزب‌الله با عنوان «وظیفه مردم در قبال شهادت حاج قاسم» منتشر شد.

وظیفه مردم در قبال شهادت حاج قاسم چیست

رهبر انقلاب در دیدار با اقشار مختلف مردم قم در روز چهارشنبه ۱۸ دی‌ماه با اشاره به همین موضوع انتقام سخت و اینکه «یک سیلی‌ای دیشب به دشمن زده شد»، اما به موضوع مهم دیگری اشاره کردند و یک وظیفه‌ی عمومی و همگانی را در قبالِ ماجرای شهادت مظلومانه‌ی حاج قاسم سلیمانی متذکر شدند: «یک نکته‌ی مهمّ قابل توجّه این است که خب حالا وظیفه‌ی ما چیست... آنچه وظیفه‌ی ما به عنوان مردم، به عنوان آحاد جمهوری اسلامی است: اوّلاً دشمن‌شناسی است؛ در شناخت دشمن اشتباه نکنید. نگویید که خب همه می‌دانیم؛ بله، شما می‌دانید که دشمن کیست؛ امّا تلاش وسیعی دارد انجام می‌گیرد برای اینکه این قضیّه را بعکس کنند، نظر مردم را عوض کنند، با شیوه‌های پیچیده‌ی تبلیغاتی؛ همه باید مراقب باشند.»، اما چرا این موضوع مهم است و رهبر انقلاب نسبت به آن هشدار دادند؟ خط حزب‌الله در سخن هفته‌ی این شماره‌ی خود به تشریح این وطیفه مردمی از منظر رهبر انقلاب پرداخته و به این سوالات پاسخ می‌دهد.

* رهبر انقلاب در اولین سخنرانی رسمی بعد از این عروج جانسوز سردار دل‌ها، در دیدار مردم قم به مرور برخی از خصوصیات اخلاقی و شخصیت این شهید والا مقام که هرگز از حافظه‌ی ملت ایران پاک نخواهد شد پرداختند. نشریه‌ی خط حزب‌الله در اطلاع‌نگاشت این هفته به مرور این موضوع پرداخته است.

*نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخه‌ی تابلوی اعلانات، A ۴ جهت مطالعه و A ۳ برای چاپ و تکثیر روی خروجی پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR قرار گرفته و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نماز‌های جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.

X5ZiFoppfx8A

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها