بیانیه مرکز مقاومت بسیج وزارت ورزش در حمایت از حرکت مهدی ترابی

مرکز مقاومت بسیج وزارت ورزش با انتشار بیانیه‌ای حرکت مهدی ترابی را ستود.

بیانیه مرکز مقاومت بسیج وزارت ورزش در حمایت از حرکت مهدی ترابی

مرکز مقاومت بسیج وزارت ورزش و جوانان در حمایت از حرکت ارزشمند مهدی ترابی بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

بسمه الله الرحمان الرحیم

بار دیگر یک جوان انقلابی از خیل عظیم جوانان پرشور که همواره در عرصه های مختلف با اعمال و رفتارهای خود که برخواسته از شعور آگاهی و بصیرت دراعماق دل آنان هست بایک حرکت فرهنگی و ارزشی این بار باز هم درمیدان ورزش اوج عشق و علاقه خود را به آرمانهای امام (ره) انقلاب، شهدا و خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان  و ولایت و ایران عزیز اسلامی نشان داد. مهدی عزیز با نام بزرگ خود به تاسی از شهدا عزیزمان در راه انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و شهدای به خون خفته مدافع حرم که در سالهای گذشته اوج وفاداری خود را به آرمانهای انقلاب امام و ولایت نشان داده و با خون خود معامله کرده و از این آزمایش بسیار مهم با موفقیت عبور کرده و سربلند بیرون آمده بودند، با این حرکت خود به عنوان نماینده شایسته‌ای از خیل عظیم جوانان ورزشکار انقلابی به بیانیه گام دوم انقلاب لبیک گفت.

 به مانند همان ورزشکارانی که بعد از پیروزی خود در میدان ورزش با بوسیدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی، با سجده بر پرچم مقدسمان با فریاد یا فاطمه زهرا (ع) یا علی (ع) یا حسین یا ابولفضل العباس و... سایر ائمه اطهار پیروزی خود را جشن گرفته بودند، نشان داد جوانان انقلابی همواره گوش به فرمان ولایت و رهبری آماده اجرای منویات حضرت آقا برای عبور از بحرانها در راستای گام دوم انقلاب هستند.

 مرکز مقاومت بسیج وزارت ورزش و جوانان ضمن ارج نهادن به این حرکت انقلابی و ارزشی مهدی ترابی عزیز قدردانی از این جوان مومن و شایسته، تجلیل و تکریم از این اقدام فرهنگی وارزشی را در دستور کار خود قرار می‌دهد و با هماهنگی سازمان بسیج ورزشکاران در شان این پهلوان شایسته از ایشان تجلیل خواهد کرد.

مرکز مقاومت بسیج وزارت ورزش وجوانان

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها