انتقام هنوز به قوت خود باقی است

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه ‌‌با اشاره به حمله ‌موشکی سپاه گفت: این اقدام تنها سیلی برای بیدار کردن آمریکا از خواب غفلت بود و انتقام هنوز به قوت خود باقی است که در فرصت مناسب گرفته خواهد شد.

انتقام هنوز به قوت خود باقی است

سردار علی‌اکبر پورجمشیدیان در مراسم گرامیداشت شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی و نیز شهدای عملیات‌های کربلای چهار و پنج در اردبیل اظهار داشت: سپهبد حاج قاسم سلیمانی در سپاه قدس اداره نهضت در منطقه و راهبری محور مقاومت را برعهده داشت و نه تنها ملت ما بلکه کشور­های جبهه مقاومت مدیون ایثار و فداکاری‌های حاج قاسم هستند و دفاع از حرم اهل بیت (ع) و شکست داعش می­تواند نقطه اوج خدمات قاسم سلیمانی به جهان اسلام باشد.

وی به تشییع باشکوه فرمانده جبهه مقاومت در ایران و عراق اشاره کرد و گفت: شهادت این مرد الهی برای کشور نیز خدمت بود، چرا که خون حاج قاسم موج جدیدی در ایران بلکه در منطقه ایجاد کرد و همه مردم با هر دین و آیین و سلیقه در برابر استکبار متحد و منسجم کرد، کاری که با هزینه‌های گزاف هم ممکن نبود و این است برکت خون شهید.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران با بیان اینکه حضور همه­‌جانبه مردم در صحنه‌های سیاسی، فرهنگی، نظامی از جمله سیلی‌های مردم به آمریکا بود، افزود: حفظ وحدت و یکپارچگی در کشور نیز سیلی دیگری برای آمریکاست که توسط خود مردم زده شد و زمانی که آمریکا با یک اشاره حکومت‌ها را در جهان تغییر می‌داد امروز در برابر عظمت ملت ایران به ذلت افتاده است.

سردار پورجمشیدیان سپهبد شهید قاسم سلیمانی را فرماندهی کم‌نظیر و برخاسته از متن این ملت دانست و بیان کرد: نه تنها ایران بلکه همه کشورهای منطقه مدیون رشادت­ها، تدابیر و نبوغ خاص او در سرکوبی گروه‌های تکفیری و داعش می‌باشند.

وی با اشاره به حمله ‌موشکی سپاه به پایگاه آمریکا در عراق تصریح کرد: این اقدام تنها سیلی برای بیدار کردن آمریکا از خواب غفلت بود و انتقام هنوز به قوت خود باقی است که در فرصت مناسب گرفته خواهد شد و هرگونه شرارت احتمالی آمریکاییان به طور قطع با پاسخ کوبنده‌تر و پشیمان کننده جمهوری اسلامی مواجه خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها