انتصاب «سردار قاآنی» مرهمی بر زخم جوشان ملت ایران شد

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: انتصاب به‌موقع سردار قاآنی به‌عنوان فرمانده جدید نیروی قدس سپاه، مرهمی بر زخم جوشان ملت ایران شد و امید به پیروزی‌های بیشتر جبهه مقاومت را افزون کرد.

انتصاب «سردار قاآنی» مرهمی بر زخم جوشان ملت ایران شد

آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی اظهار داشت: پس از آنکه خداوند فرمانده شجاع سپاه اسلام، سپهبد شهید سلیمانی را لایق مقام شهادت دانست و دعایش را اجابت کرد این بار سنگین و مسئولیت خطیر را به دستان باکفایت سردار اسماعیل قاآنی سپرد.

تبریک وزیر کشور به سرتیپ قاآنی

وی افزود: گرچه قلب داغدار و آکنده از اندوه ملت ایران جز انتقام سخت از شقی‌ترین آحاد بشر نمی‌طلبد، اما انتصاب به‌موقع سردار قاآنی توسط فرمانده معظم کل قوا، مرهمی بر این زخم جوشان شد و امید به پیروزی‌های بیشتر جبهه مقاومت را افزون کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: فقدان آن عزیز که از یگانه‌های دوران ما بود هم سبب اندوه فراوان و هم مسئولیتی خطیر را متوجه سردار قاآنی کرده و امیدواریم جایگاهی را که سردار دل‌ها در قلوب مستضعفان کسب کرده را برای ایشان نیز افزون سازد.

حسینی‌شاهرودی ضمن تسلیت شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، توفیقات روز افزون و سرانجامی نیک برای سردار قاآنی فرمانده جدید نیروی قدس سپاه خواستار شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها