پاسخ سولسشایر به انتقاد مورینیو از عملکرد منچستریونایتد مقابل وستهام

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد به اظهارات اخیر آقای خاص درباره باخت شیاطین سرخ مقابل وستهام واکنش نشان داد.

پاسخ سولسشایر به انتقاد مورینیو از عملکرد منچستریونایتد مقابل وستهام

به نقل از ESPN، به دنبال باخت 2 بر صفر روز گذشته (یکشنبه) تیم فوتبال منچستریونایتد در خانه وستهام در هفته ششم لیگ برتر انگلیس، ژوزه مورینیو سرمربی سابق شیاطین سرخ که اکنون به عنوان مفسر تلویزیونی فعالیت می‌کند، عملکرد شاگردان سابقش را زیر سؤال برد و مدعی شد تیمی که او هدایتش را برعهده داشت، بهتر از تیمی است که اکنون سولسشایر هدایت آن را برعهده دارد.

اظهارات مورینیو به مذاق سرمربی نروژی منچستریونایتد خوش نیامد و به همین دلیل او با یادآوری باخت فصل گذشته این تیم در خانه وستهام، زمانی که هنوز آقای خاص هدایت تیم قرمزپوشان شهر منچستر را برعهده داشت، پاسخ او را داد.

سولسشایر گفت: فکر می‌کنم مورینیو این حق را داشته باشد که نظرش را بگوید، البته ما فصل گذشته هم در این ورزشگاه باختیم (منچستریونایتد ماه سپتامبر سال گذشته 3 بر یک در خانه وستهام مغلوب شد). خانه وستهام همیشه جای سختی برای بازی کردن. امیدواریم که در بازی‌های بعدی عملکردی بهتر از آنچه در این بازی داشتیم، ارائه کنیم. امیدوار به پیشرفت هستیم. در این بازی برخلاف ما که قدر موقعیت‌های خود را ندانستیم، وستهام از دو فرصتی که برای گلزنی داشت نهایت استفاده را انجام داد.

مورینیو ماه دسامبر سال گذشته از منچستریونایتد اخراج شد و جای خود را به سولسشایری داد که تا پایان فصل به صورت موقت هدایت شیاطین سرخ را برعهده داشت و به خاطر کسب نتایج امیدوار کننده و داشتن سهمیه کسب لیگ قهرمانان اروپا تا پایان فصل، قراردادش به حالت قطعی درآمد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها