با انجام این کارها یادگیری را تقویت کنید

از آنجا که تقویت یادگیری بسیاری از گروه­های سنی را شامل می­شود و از توانایی­ها بهره می­گیرد، از نظر آزمایش و تمرین، یک ارزیابی کاربردی بالایی به دست آمده است که این تمرینات باید به طور برنامه ریزی شده تداوم پیدا کند. در اینجا چند نکته برای اجرای عادت یادگیری مداوم آورده شده است.

با انجام این کارها یادگیری را تقویت کنید

اگر دانش شما قابل استفاده است، آن را عملی کنید

در عصر اطلاعات، همه ما در معرض اطلاعات زیادی هستیم، مهم است که دوباره یاد بگیریم که چگونه یاد بگیریم تا دانش را به صورت علمی، عملی کنیم.

در گروه ها بیاموزید

یادگیری مادام العمر به معنای محکوم کردن خود به یک سری از کتاب های درسی پرگرد و غبار نیست. به سازمان­هایی که مهارت را آموزش می­دهند بپیوندید. کارگاه ها و رویدادهای یادگیری گروهی، می توانند آموزش  را به یک تجربه سرگرم کننده و اجتماعی تبدیل کنند.

فرضیات را فراموش نکنید

شما نمی­توانید آب را به یک فنجان کامل اضافه کنید. همیشه سعی کنید، از هر ایده ای فاصله داشته باشید. اعتقادات بیش از حد به معنای مسیرهای اندک برای ایده های جدید است. به طور فعال به جستجوی اطلاعاتی بپردازید که با جهان بینی شما مغایرت دارد. به ذهن ما اعتماد نمی­شود، اما تنها کاری که می­توانیم انجام دهیم، این است، که عاقل تر باشیم.

شغل هایی را پیدا کنید که یادگیری را تشویق می کنند

شغلی را انتخاب کنید که یادگیری مداوم را ترغیب کند. اگر در شغلی هستید که آزادی فکری زیادی ندارد، به کار دیگری تغییر دهید. چهل ساعت از هفته خود را در شغلی صرف نکنید که شما را به چالش نکشد.

شروع یک پروژه

قرار است کاری را انجام دهید که نمی­دانید چگونه است. یادگیری اجباری از این طریق می­تواند سرگرم کننده و چالش برانگیز باشد. اگر چیزی در مورد رایانه نمی دانید، یکی را بسازید. اگر خودتان را یک هنرمند می­دانید، یک نقاشی را امتحان کنید.

شهود خود را دنبال کنید

یادگیری مادام العمر، مانند سرگردان شدن در بیابان است. شما نمی توانید مطمئن باشید که چه چیزی را باید انتظار داشته باشید و همیشه یک هدف نهایی در ذهن وجود ندارد. با اجازه دادن به شهود خود می­توانید خودآموزی را لذت بخش تر کنید.

سحر خیز باشید

از پانزده دقیقه اول صبح خود به عنوان دوره­ای برای آموزش استفاده کنید

پاداش ها را درو کنید

اطلاعاتی را که می توانید استفاده کنید بیاموزید. درک اصول برنامه نویسی این امکان را می دهد تا پروژه هایی را اجرا کنید که افراد دیگر به کمک­های خارجی برای حل آن نیاز دارند. دیدار با وضعیتی که از تلاش­های آموزشی شما استفاده کند می­تواند باعث افتخار باشد.

یادگیری را اولویت قرار دهید

تعداد کمی از نیروهای خارجی قصد دارند شما را به یادگیری ترغیب کنند. آرزو از درون باید به وجود آید. هنگامی که تصمیم گرفتید یادگیری مادام­العمر را به یک عادت تبدیل کنید، وظیفه شماست که آن را در اولویت زندگی خود قرار دهید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها