طلبکار، اموال بیمارستان امام خمینی (ره) کرج را به‌جای طلبش برد!

رئیس شورای اسلامی کار بیمارستان امام خمینی (ره) کرج گفت: یکی از طلبکاران بیمارستان امام خمینی بخشی از اموال این بیمارستان را با حکم قضایی توقیف کرد.

قاسم طاهری، رئیس شورای اسلامی کار بیمارستان امام خمینی (ره) کرج  در خصوص توقیف اموال بیمارستان امام خمینی (ره) کرج گفت: با وجودی که این بیمارستان برای کلانشهر کرج یک ضرورت محسوب می‌شود، اما مشکلات آن همچنان ادامه دارد.

طاهری افزود: به دلیل پرداخت نشدن بدهی به یکی از پیمانکاران بیمارستان امام خمینی (ره)، طی چند روز گذشته این پیمانکار با حکم قضایی، اموال آزمایشگاه میکروبیوشیمی و پاتولوژی را توقیف و از بیمارستان خارج کرد، این اموال به وسیله دو وانت از بیمارستان منتقل شده است.

او گفت: هنوز بخش زیادی از بدهی‌های بیمارستان به چند پیمانکار دیگر پرداخت نشده و به همین دلیل احکام توقیف اموال دیگری هم وجود دارد، البته پیش از این یکی از پیمانکاران برای خارج کردن اموال یکی از بخش‌های بیمارستان اقدام کرده بود که پرسنل اجازه این کار را نداده بودند.

طاهری در ادامه از تعطیل شدن بخش دیالیز بیمارستان هم خبر داد و افزود: پیمانکار تأمین کننده تجهیزات این بخش ۹ میلیارد تومان طلب داشته، اما در حال حاضر این میزان به ۴۰ میلیارد تومان رسیده و به دلیل ادامه این بدهی، تجهیزات این بخش را توقیف و از هفته گذشته مانع از ادامه کار آن شده است.

رئیس شورای اسلامی کار بیمارستان امام خمینی (ره) کرج در خصوص حقوق معوقه پرسنل بیمارستان نیز گفت: تاکنون دو حقوق معوقه به پرسنل پرداخت شده است، راه اندازی مجدد بیمارستان دغدغه اصلی پرسنل است و برای این کار باید تعرفه‌های بیمارستان از دولتی به خصوصی تبدیل شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها