خسارات بالای وارد شده به شهر

شهردار اصفهان گفت: خسارات وارده به فضای سبز، چراغ های راهنمایی و رانندگی، تاسیسات شهری و اماکن عمومی زیاد بوده است، خسارت به شهر خسارت به مردم است و خدمات رسانی به شهروندان را مختل می کند.

خسارات بالای وارد شده به شهر

قدرت الله نوروزی در گفتگو با صدا و سیمای مرکز اصفهان به تشریح میزان خسارات وارده به زیر ساخت های شهری به دنبال اتفاقات روز گذشته شهر اصفهان پرداخت و اظهار کرد: متاسفانه خسارت های زیادی به سازه های شهری، اموال مردم، چندین اتوبوس، معابر شهری و بانک ها وارد شد و روز گذشته (شنبه) چندین دستگاه خودروی آتش نشانی برای کمک به مردم آسیب دیده، اعزام شد.

وی با اعلام اینکه خسارات وارده به فضای سبز، چراغ های راهنمایی و رانندگی، تاسیسات شهری و اماکن عمومی زیاد بوده است، گفت: خسارت به شهر خسارت به مردم است و خدمات رسانی به شهروندان را مختل می کند. در واقع این هزینه ها به مردم تحمیل می شود و این شرایط به نفع هیچ کس نیست و چنانچه مشکلی وجود دارد باید در فضای آرام و بدون خسارت رساندن به اموال عمومی حل شود.

شهردار اصفهان اظهار امیدواری کرد با کمک مردم و فضای آرامی که ایجاد می شود بتوان روند خدمت رسانی به مردم را به حالت عادی بازگرداند.

وی افزود: از میزان خسارات فعلا برآوردی نداریم، اما چندین اتوبوس، ایستگاه مترو، چراغ های راهنمایی و تابلوهای شهری به شدت آسیب دیده که جبران این میزان خسارت مشکل است.

نوروزی ادامه داد: نیروهای خدمات رسانی شهرداری از شامگاه گذشته فعالیت خود را برای تسهیل تردد مردم در شهر آغار کردند و در تلاش هستند تا شرایط را عادی کنند.

وی تصریح کرد: تلاش می کنیم تا با کمک دستگاه های خدمات رسان، تابلوهای تخریب شده را آماده کنیم و شهر آماده عبور و مرور مردم شود. امیدواریم با تامین امنیت مردم، شهرداری هم بتواند روند عادی خدمت رسانی خود را از سر بگیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها