سلبریتی های معروف جهان که فرزند طلاق هستند

یکی از معضل هایی که امروزه جامعه و خانواده ها در مواجهه با آن می باشند و آسیب اجتماعی و فردی زیادی به کودکان در این رابطه وارد می شود موضوع طلاق می باشد که امکان دارد در آینده فرزند تاثیر بسیار زیادی بگذارد و حتی زندگی فرد را مختل کرده و موجب جامعه گریزی فرد بشود. اما نکته بسیار جالبی که وجود دارد این است که بسیاری از سلبریتی ها و افراد مشهور دنیا تجربه ی طلاق را دارند و به اصطلاح فرزندان طلاق می باشند و پدر و مادر آنها از همدیگر جدا شده اند .

سلبریتی های معروف جهان که فرزند طلاق هستند

در این مطلب چند سلبریتی که فرزند طلاق می باشند را به شما معرفی می کنیم:

جاستین بیبر

جاستین بیبر که متولد ۱ مارس ۱۹۹۴ میلادی می باشد یکی از معروفترین و محبوبترین خوانندگان پاپ دنیا است و مادر جاستین بیبر یعنی پاتریشیالین مالتی جاستین بیبر را در سن ۱۸ سالگی به دنیا آورده است البته ایشان جاستین را به تنهایی بزرگ کرده است است و هزینه زندگی را به سختی فراهم می کرده است. با این حال جاستین پدرش را بیشتر از مادرش دوست دارد و زمانی که ۱۷ ساله بود درباره رابطه پدر و مادرش گفت که آنها با من مانند یک فرد بالغ برخورد می کردند ولی من را به اندازه یک کودک همیشه دوست داشتند و این تجربه طلاق در زندگی جاستین تاثیر منفی نگذاشت و او پیشرفت خود را در جامعه ادامه داد و خود را به یکی از سوپر استار های جهان تبدیل کرد امروز جاستین دارای ۱۱۴ میلیون فالوور می باشد.

سلنا گومز

سلنا گومز یکی از بزرگ ترین سلبریتی های جهان می باشد که در بین سلبریتی ها خود دارای رکورد است اما سلنا زمانی که فقط 5 سال داشت پدر و مادرش به خاطر مشکلاتی که با همدیگر داشتند جدا می شوند و مادر سلنا تنها ۱۶ سال سن در زمان تولد او داشته است و تمام وقت خود را برای درس خواندن و کار گذاشته بود و گویا همین مورد یکی از معضل های زندگی خانواده ای او شده بود. سلنا مادرش را عامل جدایی می داند و به شدت از دست او ناراحت و عصبانی می باشد و به هیچ وجه مادرش را دوست ندارد و همیشه می‌گوید که او من و پدرم را فدای تحصیل و کار خود کرده است.

امروزه سلنا گومز دارای ۱۵۲ میلیون فالوور می باشد و او متولد ۲۲ ژوئیه ۱۹۹۲ می باشد سلنا بازیگر و خواننده و طراح مد آمریکایی است.

هیلاری داف

هیلاری داف  متولد ۲۸ سپتامبر ۱۹۸۷ می باشد و هنرپیشه و خواننده پاپ و ترانه‌سرا و یکی از موفق ترین تاجر های آمریکایی است هیلاری تا دو سال بعد از جدایی پدر و مادرش دچار شوک بزرگی شده بود و دیدن پدرش با دستبند تاثیر بسیار بدی بر روی او گذاشت و مانع از پیشروی او شد پدر و مادر هیلاری در سال ۲۰۰۶ پس از ۲۲ سال زندگی از هم جدا شده اند اکنون ازدواج کرده و صاحب فرزندی به نام لوکا است و یکی از موفق ترین افراد در جهان می باشد.

جیمی لی کرتیس

جیمی لی کرتیس بازیگر و نویسنده آمریکایی که فرزند جنت لی و تونی کرتیس است او متولد ۲۲ نوامبر ۱۹۵۸ می باشد و در ۴ سالگی با اتفاق تلخ فرزند طلاق شدن مواجه شده است و تونی کرتیس بعد از جدایی از همسرش به هیچ وجه وظیفه نگهداری از فرزند خود را بر عهده نگرفت و مادر جیمی به تنهایی او را بزرگ کرد و او همیشه می گوید که بین پدر و مادر من هیچ وقت عشقی وجود نداشته است.

جاستین تیمبرلیک

جاستین تیمبرلیک جاستین که متولد ۳۱ ژانویه ۱۹۸۱ می باشد یکی از بزرگترین خواننده ها و ترانه سرای پاپ و بازیگر آمریکایی می‌باشد که در مسابقه به دنبال ستاره خیلی سریع به شهرت رسید و در برنامه کلاب میکی موس حاضر شد.

جاستین تیمبرلیک تنها زمانی که ۳ سال سن داشت والدینش از همدیگر جدا شدند و او با پدرش توانست زندگی را ادامه دهد و در آینده فردی موفق شود

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها