راز های پنهان در لبخندتان را بشناسید

آیا می خواهید در مشاغل خود موفق شوید، تقویم اجتماعی خود را پر کنید و عاشقانه تر به زندگی خود ادامه دهید؟ راز آن ممکن است در لبخند شما پنهان باشد.

راز های پنهان در لبخندتان را بشناسید

لبخند ساده، صریح و مهمتر از همه صادقانه، می تواند بیش از ظاهرهای تحسین برانگیز، افراد را به خود جلب کند. چهره خندان به مردم می­گوید که شما یک فرد باهوش هستید که ارزش آن را دارید که در موردتان بدانند. وقتی کسی لبخندی زیبا و دلنشین بر لب دارد، نشان می­دهد که او مایل به باز کردن و افشای بخشی از خود است. در طولانی مدت، لبخند زدن می تواند به سلامتی، ادراک در محل کار، زندگی اجتماعی و وضعیت عاشقانه شما کمک کند. با توجه به این مسئله، بسیار ارزشمند است بدانید که لبخند شما چه می­گوید و چگونه می توان لبخندها را تعبیر کرد.

بسیاری از مردم هنگام پرسیدن در مورد حال و هوای فرد به دهان و صورت او خیره می شوند. اما مردم به هر دلیلی لبخند می زنند، عصبانیت، ترس، خجالت، سردرگمی، همه برای فریب دادن هستند. این واقعاً چشمان شماست که همه چیز را در مورد شما می گوید. عضلات اطراف چشم را نمی­توان مجبور به خوشحال نمودن کرد. هنگامی که مردم واقعا لبخند می­زنند، گونه­ هایشان بالا می­روند و پوست اطراف چشمشان چروک می­شود. در حقیقت، در بعضی از کشورها که سرکوب احساسات یک هنجار فرهنگی است، مردم برای سنجش احساسات بیشتر به چشم یکدیگر نگاه می کنند.

لبخند شما را موفق می کند

لبخند باعث افزایش اعتماد به نفس می­شود. افرادی که چشم انداز مثبتی را ارائه می­دهند، عموماً بازتر و انعطاف پذیرتر هستند. آن­ها تمایل دارند که بهتر از افرادی که عقب نشینی و عدم اشتغال دارند، با چالش­ها کنار بیایند.

مطالعه ای که به مدت ۳۰ سال بر روی گروهی از زنان انجام شد، نشان داد افزایش طول عمر از مزایای لبخندزدن است. زنانی که لبخندهای واقعی را در عکس­های سالنامه کالج خودبه نمایش گذاشتند، به ازدواج­های شادتر و رفاه بیشتری رسیدند.

در همان مطالعه، گروهی از افراد به عکس­های کالج نگاه کردند و فرضیات خود را در مورد شخصیت های زنان گزارش دادند. زنانی که لبخند می­زدند، نسبت به کسانی که این کار را نکردند، مثبت و شایسته تر ارزیابی شدند.

راز خوشحالی یعنی لبخند

باور کنید یا نه، مجبورکردن خود به لبخند می­تواند در واقع شما را خوشحال­تر کند. دکتر پاک­اکمان، روانشناس و متخصص در بیان صورت، به خودش آموخت که عضلات را در صورت خود تنظیم کند تا عبارات خاصی را بیان کند. در کمال تعجب، او احساس کرد که احساساتی را که تقلید می­کند احساس می کند. وقتی گونه ­های خود را بالا برد، لب هایش را باز کرد و گوشه های دهانش را به سمت بالا برگرداند، شادی به او تلقین می شد و آن را احساس می کرد.

محققان فعالیت مغز دانش آموزان را اندازه گیری کردند، در حالی که دانش آموزان از دستورالعمل لبخند زدن با استفاده از عضلات در گونه ها و اطراف دهانشان پیروی می کردند و چه دانش آموزانی که  به صورت خودجوش لبخند می زدند، در هر دو گروه  فعالیت در مغز تقریباً یکسان بود و آن ها احساس شادی می کردند.

اضطراب لبخند

هنگامی که لب­های شما لبخند می زنند، دندان­های پر شده یا دنده شده و شکسته شده رونمایی می­شوند. بنابراین بعضی از افراد به سادگی از آن جلوگیری­ می­کنند. افرادی که­ از دندان­های­ خود آگاه هستند و نمی­خواهند لبخند بزنند بسیار چالش برانگیز هستند. با دندانپزشک خود یک تاریخ درست کنید تا در مورد نگرانی­ها و اصلاحات احتمالی صحبت کنید. بسیاری از مشکلات دندانپزشکی قابل برطرف شدن هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها