حاشیه های کنسرت گلزار در آمریکا

در حالی که کمتر از پنج روز به زمان برگزاری کنسرت محمدرضا گلزار در سالن دالبی تیاتر شهر لس‌آنجلس باقی نمانده، برخی خبرها از عدم استقبال ایرانی‌های ساکن امریکا از این کنسرت حکایت دارد.

حاشیه های کنسرت گلزار در آمریکا

با وجود اینکه بیشتر رسانه‌های داخل کشور از حدود دو هفته پیش از سردی بازار فروش بلیت‌های کنسرت گلزار خبر می‌دادند، اما گلزار در یک گفت‌و‌گو که در فضای مجازی منتشر شد نسبت به این بازخوردهای منفی در قبال کنسرتش واکنش نشان داد و این مطالب را نادرست خواند.

در میان حجم بالای منتقدان گلزار، سایت رکنا اعلام کرد که تا لحظه مخابره خبرش، نزدیک به ۶۰ درصد از بایت‌های این کنسرت به فروش رفته است که نشان از استقبال علاقمندان این بازیگر-خواننده دارد. آماری که منبعی برایش اعلام نشده است.

درباره کنسرت محمدرضا گلزار در امریکا بیان چند نکته ضروری‌ست:

نخست اینکه برخلاف ادعاها، میزان شهرت و محبوبیت گلزار در امریکا به نسبت ایران، آنچنان از مرتبه بالایی برخوردار نیست.

نداشتن تسلط محمدرضا گلزار در اجرای زنده که تا حد فالش خواندن در آخرین کنسرتش در ایران هم کشیده شد، محدودیت‌هایی را به روال خوانندگی این بازیگر می‌دهد.

گلزار که مدتی‌ست برای تمرین این کنسرت در امریکا بسر می‌برد، با استفاده از برخی چهره‌های ایرانی مقیم امریکا از جمله سام اصغری نامزد بریتنی اسپیرز خواننده مشهور، تلاش دارد تبلیغی برای جلب توجه لس‌آنجلس‌نشینان ایرانی نسبت به کنسرتش کند.

کنسرت‌گذاران محمدرضا گلزار در امریکا از افرادی هستند که عمده فعالیت‌شان در این کشور برگزاری همین کنسرت‌هاست؛ (س‌جمالی، ع امیرقاسمی و یک ایرانی ارمنی‌تبار به نام رابرت) مسئولیت برگزاری کنسرت، اجاره سالن دالبی تیاتر، انجام امور تبلیغاتی، فروش بلیت‌ها و تهیه‌کنندگی را برعهده دارند.

برخی می‌گویند این کنسرت‌گذاران که البته نخستین انگیزه‌شان در برگزاری کنسرت صرفاً کسب درآمد و پول است زمانی که متوجه شدند استقبال چندانی از خرید بلیت‌ها نمی‌شود، به دلیل حفظ موقعیت‌شان در جامعه ایرانی تصمیم گرفتند فقط طبقه پایین سالن دالبی را اجاره کنند و از اجاره طبقات دیگر انصراف دهند.

از سوی دیگر بر اساس شنیده‌ها این کنسرت‌گذاران درصدد هستند چنانچه تعداد خریداران بلیت این کنسرت به حد مناسبی نرسید، بخشی از صندلی‌های سالن را به شکل رایگان در اختیار ایرانی‌های ساکن لس‌آنحلس قرار دهند.

گذشته از تمامی حدس و گمان‌ها در مورد کنسرت محمدرضا گلزار در آمریکا، باید گفت که به دلیل فضای کاملاً متفاوتی که میان هموطنان داخل کشور با ایرانیان ساکن دیگر کشورها از جمله امریکا وجود دارد و به دلیل وجوه تفارق و تمایز، برخی فعالیت‌های هنرمندان داخل کشور از منظر ایرانیان خارج‌نشین، چندان مورد توجه قرار نمی‌گیرد.

با این حال به قول خود گلزار نقد کنسرت را باید پس از برگزاری‌اش انجام‌ داد به همین خاطر باید در انتظار ماند تا دید کنسرت چگونه برگزار می‌شود و تبعات و‌حاشیه‌های چه خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها