عرضه بازی Red Dead Redemption II برای رایانه‌های شخصی

شرکت راک استار اعلام کرد که بازی Red Dead Redemption II از تاریخ ۵ نوامبر برای پلتفرم کامپیوتر عرضه خواهد شد.

عرضه بازی Red Dead Redemption II برای رایانه‌های شخصی

 یکی از عناوین بسیار محبوب شرکت راک استار بازی Red Dead Redemption II بوده که در حال حاضر برای دو کنسول PS4 و Xbox One عرضه شده است. نزدیک به یک سال پیش سازنده این عنوان در صفحه توییتر خود نام پلتفرم کامپیوتر را نیز در کنار کنسول‌هایی که این بازی روی آن‌ها اجرا می‌شود اضافه کرد که پس از مدتی کوتاه عنوان PC از صفحه توییتر این بازی حذف شد؛ از همان زمان شایعه عرضه بازی Red Dead Redemption II برای پلتفرم کامپیوتر در بین گیمر‌ها به راه افتاد و افراد بسیار زیادی را مشتاق به اجرای این بازی در پلتفرم کامپیوتر کرد.

اما شرکت راک استار به تازگی و با انتشار خبری به این شایعات پایان داد و اعلام کرد که بازی RDR 2 قرار است در ۵ نوامبر به رایانه‌های شخصی بیاید. طبق اعلام راک استار نسخه کامپیوتری بازی Red Dead Redemption II قرار است شامل پیشرفت‌ها گرافیکی و فنی نسبت به دو کنسول PS4 و Xbox One باشد، همچنین در این نسخه ماموریت‌های جانبی و سلاح‌ها جدید نیز وجود داشته باشند.

ورود بازی Red Dead Redemption II به رایانه‌های شخصی

راک استار همچنین اعلام کرد که اگر گیمر‌ها‌ای بازی را تا قبل از ۲۲ اکتبر و از طریق نرم افزار جدید این شرکت که Rockstar Games Launcher نام دارد خریداری کنند، می‌توانند دو بازی از بازی‌های Grand Theft Auto III، Grand Theft Auto: Vice City، Grand Theft Auto: San Andreas، Bully: Scholarship Edition، L.A. Noire: The Complete Edition و Max Payne 3: The Complete Edition را به طور رایگان دریافت کنند. علاوه بر این قرار است سامانه پیش فروش بازی RDR 2 از ۹ اکتبر در دسترس گیمر‌ها قرار خواهد گرفت.

نسخه دیجیتالی بازی Red Dead Redemption II قرار است علاوه بر فروشگاه رسمی شرکت راک استار از طریق فروشگاه‌های Epic Games store، the Humble Store، Greenman Gaming و فروشگاه Steam در دسترس گیمر‌ها قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها