دروغ دست‌های پشت پرده برای شکرآب کردن رابطه ایران و عراق

در آستانه پیاده روی اربعین حسینی سودجویان با انتشار مطالبی دروغ و غیر واقعی سعی در ایجاد دشمنی میان ملت ایران و عراق دارند.

دروغ دست‌های پشت پرده برای شکرآب کردن رابطه ایران و عراق

این روز‌ها در آستانه راهپیمایی بزرگ اربعین و نا‌آرامی‌های مشکوک برخی از شهرهای عراق، افکار عمومی دو کشور ایران و عراق آماج حملات گسترده رسانه‌ای و شبکه‌های مجازی است که مردم دو کشور را به دشمنی، کینه‌توزی و نفرت پراکنی علیه مردم کشور مقابل فرا می‌خوانند.

به تازگی ویدئویی ساختگی و تحریف شده توسط آتش افروزان نا آرامی‌ها و شلوغی‌های اخیر عراق با هدف ایجاد دشمنی میان ملت ایران و عراق در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است. در این ویدئو فتنه‌گران  بخشی از خاطرات سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروهای قدس سپاه پاسداران از دوران دفاع مقدس را  با زیر نویسی دروغین و اشتباه برای تحریک مردم عراق علیه ایران  به طور گسترده در فضای مجازی منتشر کرده‌اند.

اربعین

در زیر نویس این ویدئو آمده است:

«دشمنی ما با آنها جدید نیست. ما قربانی‌های زیادی برای شکستن شوکت و قدرت‌شان و مهار سرکشی و نابودی بزرگی ادعایی آنها داده ایم.

ما بخاطر هدفی والا و بزرگ مبارزه می‌کنیم، بخاطر بازگرداندن امپراتوری که جز آواره‌های آن، چیزی نمانده است. ما مبارزه می‌کنیم، قربانی می‌شویم و می‌میریم تا نه یک وجب از خاک فارس و نه حتی یک ساعت هم که شده، تحت کنترل مردمانی صحرانشین نباشیم. مهمترین پروژه، گسترش نفوذ است و نه شکست عراق.»

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها