تعرض وحشتناک به دختر 14 ساله

متهم ادعا می‌کند زمان حادثه تحت تاثیر مشروبات الکلی بود و به یاد ندارد چه اتفاقی رخ داد.

تعرض وحشتناک به دختر 14 ساله

دختر نوجوانی که مدعی است از سوی جوانی مورد سوء استفاده جنسی قرار گرفته است با حضور دردادگاه کیفری استان تهران جزئیاتی از این تعرض هولناک را توضیح داد.

این دختر 14 ساله ابتدا توسط پدرش به بیمارستان برده شد و سپس ماموران را در جریان آنچه اتفاق افتاده‌ بود قرار داد.

این مرد که اهل افغانستان است گفت:ما در محله فقیر نشین در اطراف تهران زندگی می‌کنیم. روز حادثه دخترم در حالی که حالش خیلی بد بود به خانه آمد. داشت از حال می‌رفت. او را به بیمارستان بردم در آنجا متوجه شدم به دخترم تجاوز شده‌ است. دخترم گفت خواهرزاده یکی از همسایه‌ها که در محله ما گاوداری دارد این کار را با او کرده‌ است.

وقتی دختر نوجوان  بهبود نسبی پیدا کرد، مورد بازجویی قرار گرفت. او گفت: من به خانه همسایه رفته‌ بودم و در آنجا با پسر جوان آشنا شدم . ما به گاوداری همسایه رفت و آمد می‌کردیم. زمانی که کسی در  گاوداری نبود خواهرزاده مرد گاودار به من حمله کرد. او مرا مورد تعرض قرار داد.

با شکایت این دختر و پدر ماموران پسر جوان را بازداشت کردند. او مدعی شد نمی‌داند چه اتفاقی برای دختر نوجوان افتاده‌ است اما جسم خون آلود او را دیده‌ است. این پسر گفت: من در گاوداری دایی‌ام بودم و مقدار زیادی مشروب خورده‌ بودم و در حالت عادی نبودم یکدفعه متوجه گریه‌های دختر نوجوان شدم و دیدم او روی کاناپه افتاده و حالش خوب نیست. خونریزی شدیدی داشت من هم برای اینکه کمکش کنم گفتم اگر می‌خواهد او را به دکتر ببرم اما دختر نوجوان با جیغ و داد و گریه آنجا را ترک کرد.

با توجه به وضعیتی که دختر نوجوان داشت و گزارش بیمارستان، پزشکی قانونی او را مورد بررسی قرار داد و تعرض به دختر 14 ساله را مورد تایید قرار داد. در گزارش پزشکی قانونی آمده‌ آسیب‌های جدی بر بدن دختر نوجوان وارد شده‌ است.

هرچند پسر جوان مدعی  است به یاد ندارد چه اتفاقی افتاده‌ است اما تایید کرده در دفتر  گاوداری همراه دختر نوجوان بوده‌ و کسی بجز آنها نیز در محل حضور نداشت.

بنا به این گزارش با توجه شکایت دخترنوجوان و ادعای او درباره اینکه پسر جوان او را مورد تعرض قرار داده‌است قضات شعبه 12  دادگاه کیفری استان تهران پسر جوان را برای تحقیقات بیشتر بازداشت کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها