کشتن پدر به دست پسر در جردن بر سر پول

پسر جوان وقتی دید پدر پیرش به او پول نمی‌دهد با او درگیر شد و در این درگیری پدر خانواده سرش به اپن آشپزخانه خورد و به کام مرگ فرو رفت.

کشتن پدر به دست پسر در جردن بر سر پول

عقربه‌ها ساعت ۱۱ آخرین شامگاه شهریور امسال را نشان می‌داد که پیرزنی در تماس با امدادگران اورژانس برای نجات جان شوهر ۸۹ ساله اش درخواست کمک کرد. تیم امدادی با حضور در محل مشاهده کردند پیرمرد ۸۹ ساله از ناحیه سر دچار خون ریزی شده و از هوش رفته است که پس از اقدامات ابتدایی این مرد به بیمارستان شهدای تجریش منتقل شد.

تلاش پزشکان برای نجات جان پیرمرد ۸۹ ساله ادامه داشت، اما این مرد روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفت و همین کافی بود تا تیمی از ماموران ۱۰۳ گاندی برای تحقیقات ابتدایی و بررسی علت مرگ وارد عمل شوند.

ماموران در گام نخست پی بردند که ضربه محکم به سر این مرد باعث مرگ وی شده و با توجه به مرموز بودن این صحنه تیمی از ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس شعبانی از شعبه ۴ دادسرای امور جنایی برای تجسس‌های فنی وارد عمل شدند.

پدرکشی

تیم جنایی تهران در ابتدا به خانه پیرمرد در خیابان جردن رفتند و با یک زن که در حال گریه بود و زیر لب می‌گفت پسرم دست قتل زده است، روبه رو شدند. مادر خانواده در حالی که اشک می‌ریخت به ماموران گفت که پسرم عامل قتل پدرش بوده و فرار کرده است. این زن ادامه داد: پسر ۵۵ ساله ام از پدرش پول می‌خواست و همسرم با او مخالفت کرد که بین آن‌ها درگیری رخ داد و در یک لحظه پسرم، پدرش را به عقب هل داد که سر شوهرم به اپن آشپزخانه خورد و روی زمین افتاد، سپس من با اورژانس تماس گرفتم و پسرم نیز فرار کرد.

بنا بر این گزارش، تحقیقات برای دستگیری پسر فراری این خانواده ادامه دارد و جسد قربانی این جنایت نیز به پزشکی قانونی منتقل شد تا علت مرگ مشخص شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها