برکینگ بد ایرانی!

بازیگر نقش رامین در سریال «ترور خاموش» گفت: شاید این مجموعه تلویزیونی شباهت‌هایی با سریال «برکینگ بد» داشته باشد؛ اما در کلیت و روایت درام این دو سریال به هم شبیه نیستند.

برکینگ بد ایرانی!

سریال ترور خاموش به کارگردانی احمد معظمی و تهیه کنندگی ابوالفضل صفری و بازی سعید راد، پریوش نظریه، پرویز فلاحی پور، ستاره اسکندری، سامیه لک و امیرمحمد زند این شب ها از شبکه یک سیما روی آنتن می رود. هادی نوری، بازیگر شخصیت رامین در این سریال اظهار داشت: رامین فردی توانا و باهوش است اما به خاطر مشکلاتی که در زندگی خصوصی و خانوادگی داشته، نا امید و خسته است. او سعی می کند ره چندساله را در یک شب تمام کند و به پیشرفت برسد.

ترور خاموش جوانان 

نوری درخصوص شباهت فیلمنامه ترور خاموش به سریال معروف برکینگ بد گفت: قبول دارم این مجموعه تلویزیونی شباهت هایی به  داستان سریال برکینگ بد دارد. مخاطب در هر دو سریال یک استاد شیمی را می بیند که با تکیه بر دانش و علمش آشپزخانه مواد مخدر را اداره می کند اما در اصل باید گفت ترور خاموش در درام و کلیت ماجرا با این سریال کلی تفاوت دارد.

وی ادامه داد: مخاطب در سریال ترور خاموش شاهد رقابت بین دو باند است. شاهد داستان زندگی شخصیت هایی است که هر کدام به نوبه ای درگیر مشکلات و آسیب های اجتماعی و حتی این باند ها هستند. در صورتی که در برکینگ بد بیشتر تمرکز روی زندگی یک معلم شیمی بود که سرطان می گیرد و به سمت تولید مواد مخدر می رود.

این بازیگر در پایان گفت و گو با تاکید بر ساخت حرفه ای سریال در ایران اظهار داشت: یکی از دلایلی که مخاطبان جذب سریال های خارجی می شوند شخصیت پردازی کاراکتر هاست. اگر تلویزیون افراد کار بلد را برای سریال سازی انتخاب کند و از فیلمنامه نویس های حرفه ای برای این امر کمک بگیرد مطمئنا مخاطبان ترجیح می دهند پای سریال های ایرانی بنشینند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها