پخش قسمت پنجم سریال مانکن به دوشنبه موکول شد

قسمت پنجم اولین فصل از سریال مانکن به کارگردانی حسین سهیلی زاده، شنبه ۳۰ شهریور ماه ۱۳۹۸ وارد شبکه‌ی نمایش خانگی می‌شود.

پخش قسمت پنجم سریال مانکن به دوشنبه موکول شد

در قسمت قبل دیدیم که همتا با اخگر دیدار کرد و از او خواست که برایش کاری پیدا کند. اخگر هم با کمال میل وعده‌ی یک شغل را به او داد و ضمن ابراز تاسف برای مرگ مادر بزرگ همتا، باز هم کاری که می‌کند را در برابر لطف و بزرگواری همتا چیزی نمی‌داند.

همتا به آدرسی رفت که ژیلا، همان دختری که باعث آشنایی او با اخگر شد، در یک آرایشگاه بزرگ و لوکس منتظر او بود. ژیلا کلید آرایشگاه را به همتا داد تا او در آن جا بماند و بعد تز نیز در همان جا کار کند.

سلمان، پدر کاوه، در میان استقبال خانواده اش از زندان آزاد شد. اما از همان اولین لحظه‌ی آزادی فکر کسی که هفت میلیارد تومان بدهی او را به شکل ناشناس پرداخت کرده است رهایش نمی‌کند. او به جز این مساله با آزادی اش تغییراتی را در کاوه می‌بیند که برایش تعجب آور است.

کاوه، اسیر و اجیر کتایون، هر کاری که او بخواهد و در هر زمانی که او بخواهد باید انجام دهد و توان سرپیچی ندارد. در شرکت باید نقش یک بیزینس من را ایفا کند که در جلسات کاری کتایون حضور پیدا می‌کند و در خانه و در مقابل مهمان‌های کتایون باید نقش یک عاشق را بازی کند که از مهمان‌های او استقبال می‌کند و برایشان کباب می‌پزد.

سلمان که به کاوه مشکوک است دست به تعقیب او می‌زند و نهایتا رد او را تا شرکتی می‌زند که به نام صوفیان است. کتایون صوفیان.

 
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها