معرفی ساحل کبک ترکیه + عکس

یکی از بهترین مکان ها برای کسانی است که به صورت خانوادگی به شهر ترکیه سفر کرده اند. خانواده ها معمولاً برای گذراندن یک روز آرام و زیبا دوست دارند به طبیعتی بکر سفر کنند و این چیزی است که ساحل کبک آن را فراهم آورده است. پیک نیک و گشت و گذارهای خانوادگی از تفریحات لذت بخشی است که در ساحل کبک قابل انجام است.

معرفی ساحل کبک ترکیه + عکس

ترکیه سواحل بسیار زیادی دارد که هر کدام از آنها ویژگی های خاص و منحصر به فردی دارند. انتخاب یک ساحل خوب برای لذت بردن و ساختن یک روز خاطره انگیز می تواند بنا به علاقه و سلیقه افراد صورت بگیرد. اگر علاقه مند به شناخت سواحل آرام و بکر ترکیه هستید مطلبی که توسط سایت " سفر باتو " آماده شده است را در ادامه بخوانید  تا شما را با یکی از آنها یعنی ساحل کبک ترکیه آشنا نماییم.

معرفی و آشنایی با ساحل کبک ترکیه

ویژگی های منحصر به فرد

ساحل کبک در تور ترکیه  ویژگی های خاص و منحر به فردی دارد که آن را از سایر سواحل این کشور خاص و تمایز می کند. از جمله ویژگی  های ساحل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

طبیعت بکر و دست نخورده

یکی از ویژگی های آن طبیعت بکر و دست نخورده آن است. در این ساحل برخلاف سایر سواحل دیگر ترکیه تغییرات چندانی صورت نگرفته است. در واقع اجازه داده شده است این ساحل به همان شکلی که بوده است باقی بماند. از این رو در ساحل امکانات چندانی وجود ندارد و کسانی که برای گذراندن اوقات فراغت و به قصد تفریح از این ساحل دیدن می نمایند نباید انتظار برخورداری از امکانات تفریحی و رفاهی مختلف همچون امکاناتی که سایر سواحل این کشور در اختیار بازدیدکنندگان قرار می دهد را داشته باشند.

گونه های گیاهی و حیوانات مختلف

ساحل علت برخورداری از طبیعت بکر و دست نخورده و نیز عدم دخالت بشر در طبیعت زیبای آن زیستگاه بسیاری از گونه های گیاهی و حیوانات مختلف می باشد. در واقع در آنجا  انسان کمتر دست به تخریب زیستگاه گیاهان و حیوانات زده و اجازه داده است آنها با خیالی راحت و آسوده در زیستگاه خود زندگی نمایند. از این رو بسیاری از مسافران و گردشگران از ساحل کبک به منظور آشنایی با گونه های گیاهی و حیوانی مختلف بازدید می نمایند تا اطلاعاتی راجع به آنها به دست آورند.

صخره نوردی

برای رسیدن به ساحل کبک مسافران و گردشگران در لیچیا باید آماده صخره نوردی باشند. فرود از صخره های سنگی که این امکان را برای گردشگران و مسافران فراهم می آورند تا از بالای بلندی ها به تماشای زیبایی های ساحل کبک بنشینند. زیبایی هایی همچون تماشای آب های عمیق مدیترانه، درختان سربرافراشته، ساحلی با شن های براق و ...

آرامش واقعی

ساحل کبک سرشار و لبریز از آرامش واقعی است. سکوت در جای جای این ساحل زیبا حکم فرماست. از این رو کسانی که خواهان آرامش واقعی و سکوت هستند بهترین گزینه در سفر به ترکیه بازدید از ساحل کبک و گذراندن حداقل یک روز کامل در این ساحل آرام و زیباست.

تفریحات قابل انجام

از آنجایی که این ساحل  دارای ویژگی های منحصر به فرد و خاصی است، طبیعت بکر و دست نخورده ای دارد و امکانات چندانی هم ندارد، از این رو تفریحات قابل انجام در آن نیز از نوع خاصی است، طبیعی و ساده که می تواند انسان را برای مدتی کوتاه از دغدغه ها و روزمرگی های زندگی مدرن دور کند و او را به آرامش و لذت واقعی و ناب فرا بخواند. از جمله تفریحاتی که در این ساحل می توان به آنها پرداخت به شرح زیر است:

عکاسی

عکاسی از طبیعت زیبا و بکر و ثبت لحظه های ناب از این طبیعت گیرا و جذاب می تواند به عنوان یک تفریح لذت بخش به شمار رود.

خواندن کتاب و گوش سپردن به موسیقی

آرامش حاکم بر فضای این ساحل  از آن یک مکانی ساخته است که می شود روی شن های براق آن نشست و همزمان با تماشای زیبایی های دریای آبی و زلال گوش به موسیقی دل انگیز سپرد و یا این که کتاب مورد علاقه را تورق کرد.

حمام آفتاب

از دیگر کارهایی که می توان در ساحل کبک بدان پرداخت حمام آفتاب و دراز کشیدن روی شن های نرم و براق آن است. این تفریح یکی از تفریحات پرطرفدار در هر شهر ساحلی است که البته اگر در یک ساحل بکر و دست نخورده و آرام انجام شود، لذت آن دو چندان خواهد بود.

تماشای غروب آفتاب

تماشای غروب آفتاب در ساحلی آرام، زیبا و بکر یکی از تفریحات مورد علاقه کسانی است که همواره زیبایی های طبیعی را ستایش می کنند و آرامش خاصی از آنها می گیرند بدون شک یکی از کارهای زیبایی که می توان انجام داد تماشای دل انگیز غروب آفتاب است.  همچنین در مورد تور استانبول در سایت سفر باتو بیشتر بخوانید.

پیک نیک

یکی از بهترین مکان ها برای کسانی است که به صورت خانوادگی به شهر ترکیه سفر کرده اند. خانواده ها معمولاً برای گذراندن یک روز آرام و زیبا دوست دارند به طبیعتی بکر سفر کنند و این چیزی است که ساحل کبک آن را فراهم آورده است. پیک نیک و گشت و گذارهای خانوادگی از تفریحات لذت بخشی است که در ساحل کبک قابل انجام است.

نشانی ساحل کبک

مسافران و گردشگرانی که قصد دارند در طول سفر خود به ترکیه از ساحل کبک دیدن نمایند و از آرامش ابدی و مناظر زیبای طبیعی آن لذت ببرند می توانند به نشانی زیر مراجعه کنند:

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها