با حال ترین خانواده جهان + عکس

فقط چهار هفته پس از به دنیا آمدن دوقلو‌های همسان، «جیم لوئیس» و «جیم اسپرینگر»، آن‌ها از هم جدا و هر یک به خانواده‌ای جداگانه و متفاوت سپرده شدند و تا سال‌های نخست کودکی آن‌ها نمی‌دانستند برادر یکدیگرند. تا زمانی که لوئیس ۳۸ ساله در سال ۱۹۷۷ شروع به جستجوی برادرش کرد و دو سال بعد وی شماره تلفن اسپرینگر را یافت.

با حال ترین خانواده جهان + عکس

وقتی از خانواده حرف می‌زنیم، همه چیز‌های زیبا و پیوند‌های نزدیک، پدر، مادر، پدربزرگ، مادربزرگ و فرزندان، خانه، کودکی و خاطراتی را به خاطر می‌آوریم، اما همانطور که در مورد آن با شما صحبت می‌کنیم، همیشه این تصاویر به ذهنمان خطور نمی‌کند. در این گزارش از عجیب‌ترین خانواده‌های جهان خواهیم گفت که با تصاویر کلیشه‌ای از خانواده بسیار متفاوت است، خانواده‌های ماجراجو، جنایتکار، پر جمعیّت و یا ترسناک.

۱. زندگی یکسان و شبیه به هم با وجود ۴۰ سال جدایی!

عجیب‌ترین خانواده‌های جهان

فقط چهار هفته پس از به دنیا آمدن دوقلو‌های همسان، «جیم لوئیس» و «جیم اسپرینگر»، آن‌ها از هم جدا و هر یک به خانواده‌ای جداگانه و متفاوت سپرده شدند و تا سال‌های نخست کودکی آن‌ها نمی‌دانستند برادر یکدیگرند. تا زمانی که لوئیس ۳۸ ساله در سال ۱۹۷۷ شروع به جستجوی برادرش کرد و دو سال بعد وی شماره تلفن اسپرینگر را یافت و برای اولین بار در سال ۱۹۷۹ با هم ملاقات کردند.

آن‌ها چیزهای باور نکردنی را درباره یکدیگر کشف کردند، از جمله این که خانواده هایشان نام هر دو را جیم گذاشته بودند. هر دو در کودکی سگی به اسم «توی» داشتند، رنگ و مدل ماشین آن‌ها یکسان بودند، به جا‌های یکسان برای تعطیلات می‌رفتند و هر دو در اداره پلیس کار می‌کردند و نام همسر هر دو لیندا بود و هر دو نیز پسری به نام جیمز داشتند.

۲. پر جمعیت‌ترین خانواده جهان

عجیب‌ترین خانواده‌های جهان

حتماً درباره داستان مرد هندی «زیونا چانا» شنیده اید که پرجمعیت‌ترین خانواده جهان را دارد و تا اوایل سال ۲۰۱۹ میلادی همچنان این لقب از آنِ خانواده چانا می‌باشد. تعداد افراد این خانواده ۱۹۵ نفر است، ۳۹ زن، ۹۴ فرزند و ۳۴ نوه و ۲۷ داماد و عروس. این خانواده پر جمعیت در یک ساختمان چهار طبقه و با هم در روستای «باکتوانگ» در ایالت «میزورام» زندگی می‌کنند که ۱۰۰ اتاق دارد. آن‌ها روزانه ۱۰۰ کیلوگرم برنج، ۶۰ کیلوگرم سیب زمینی و ۴۰ کیلوگرم مرغ مصرف می‌کنند.

۳. نسخه روسی بزرگترین خانواده تاریخ

عجیب‌ترین خانواده‌های جهان

خانواده هندی «چانا» یکی از بزرگترین خانواده‌های حال حاضر جهان است، اما بزرگترین خانواده تاریخ نیست. لقب بزرگترین خانواده تاریخ به کشاورزی روسی که در قرن ۱۸ می‌زیسته به نام «فئودور واسیلیف» تعلق می‌گیرد، او از دو همسرش ۸۷ فرزند داشت که ۶۹ پسر و یک دختر از یک زن و بقیه از زن دیگر بودند که بنا به باور مورّخان با این اوصاف زنان او جزو بارورترین زنان تاریخ لقب می‌گیرند. بنا به گزارش «راشا تودی» بنا به اطلاعات موثّق فردی به نام «دیر نیکولسکی» در مسکو، واسیلیف از همسر اولش، ۶۹ کودک از ۲۷ زایمان داشته است. از جمله شانزده دوقلو، هفت سه قلو، و چهار چهارقلو داشته است؛ و از همسر دومش نیز فرزندانی دوقلو و سه قلو داشته است.

۴. خانواده «گیفورت» که جهان را پیمود

عجیب‌ترین خانواده‌های جهان

«چرا مثل بقیه زندگی کنیم وقتی می‌توانیم آنطور که دلمان می‌خواهد زندگی کنیم؟!»، این جمله زبان حال خانواده آمریکایی گیفورت است، که به این نتیجه رسیدند که زندگی کوتاه‌تر از آن است که بخواهند به ساز حرف‌های مردم برقصند. به همین دلیل این زوج از کار پردرآمدشان استعفا دادند، و اجازه دادند که سه فرزندشان ترک تحصیل کنند، و با هم به یک سفر دریایی دور دنیا رفتند که هشت سال طول کشید و ۳۰ بندر در اقیانوس‌ها و دریا‌ها را از نزدیک دیدند.

۵. خانواده سفّاک «پیندر»

عجیب‌ترین خانواده‌های جهان

در دهه هفتاد قرن نوزدهم، ایالت «کانزاس» آمریکا، شاهد یکی از جنایتکارترین خانواده‌ها در تاریخ خود بود، خانواده سفّاک و آدم کش «پیندر» که ده‌ها تن را کشتند که تعداد زیادی از مقتولین مردان ثروتمند بودند. این خانواده چهار نفره متشکل از خانم و آقای پیندر، پسری به نام «جان» و دختر به نام «کتی» بودند، که در کلبه‌ای چوبی در کنار یکی از جاده‌ها زندگی می‌کردند و از عابران و مسافران پذیرایی می‌کردند. دخترشان کتی یک تله بود و از زیبایی کتی برای اغوای مسافران پولدار استفاده می‌کردند، آن‌ها را به شام دعوت می‌نمودند و با چکش‌های آهنی مهمانان را می‌کشتند. وقتی جنایت هایشان افشا شد، همه اعضای خانواده به جز کتی دختر زیبای خانواده کشته شدند، و کتی را زنده زنده و کله پا دفن کردند!

۶. دو عاشق خون آشام

عجیب‌ترین خانواده‌های جهان

این خانواده یکی از ترسناک‌ترین و عجیب‌ترین خاتواده‌های جهان است، دو عاشق به نام‌های «لیا بینیگوف» و «آرو دراوین»، که در شهر «هاورویل» در ایالت «آیووا» آمریکا زندگی می‌کنند و می‌گویند خون آشام هستند، زیرا در هفته چند بار خون هم را می‌خورند، آن دو ادّعا می‌کنند با این روش رابطه عاشقانه شان را مستحکم می‌کنند و بر این باورند که خون آشام‌های واقعی آن‌ها هستند.

عجیب‌ترین خانواده‌های جهان

عجیب‌ترین خانواده‌های جهان

عجیب‌ترین خانواده‌های جهان

عجیب‌ترین خانواده‌های جهان

عجیب‌ترین خانواده‌های جهان

عجیب‌ترین خانواده‌های جهان

عجیب‌ترین خانواده‌های جهان

عجیب‌ترین خانواده‌های جهان

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها