تیر خلاص استقلال به خودش در لیگ نوزدهم

استقلال در لیگ نوزدهم در خط حمله کار سختی در پیش رو دارد.

تیر خلاص  استقلال به خودش در لیگ نوزدهم

تیم استقلال که پیش از شروع فصل نوزدهم، غیر از مرتضی تبریزی با تمامی مهاجمان خود فسخ کرد، با خرید تنها یک مهاجم به نام شیخ دیاباته کار سختی در پیش خواهد داشت.

تیم استقلال در دو هفته برگزار شده لیگ برتر تنها یک گل آن هم توسط هافبک خود به ثمر رسانده که نشان می‌دهد خط حمله استقلال با مشکلات و کمبودهایی روبرو است.

آبی‌ها فصل گذشته در خط حمله از بازیکنانی همچون منشا، ایسما و باقری بازی می‌کرفتند که حالا جای آن‌ها تنها دیاباته خریداری شده است و با توجه به گفته مدیران استقلال قرار هم نیست مهاجم جدیدی به تیم اضافه شود و تنها خرید آبی‌ها در پست هافبک خواهد بود.

شیخ دیاباته که در نوک حمله استقلال نمی‌تواند به تنهایی جور ناکامی این تیم در خلق موقعیت را بکشد، بدیهی است که خیلی زود مورد قضاوت قرار گیرد. البته او پس از رفع مصدومیتی که پیش از شروع لیگ به آن دچار شده بود، هنوز نتوانسته از نظر بدنی به مرز آمادگی برسد و همین باعث می‌شود او بیشتر در خط حمله حضور داشته باشد تا اینکه به دنبال توپ بدود.

از طرفی استقلال هنوز نتوانسته بازیکنی در اختیار داشته باشد که مهاجم تیمش را تغذیه کند، هافبک یا پلی میکری که بتواند جای خالی آیاندا پاتوسی، ستاره فصل گذشته را پر کند. البته مدیران این تیم قول جذب یک بازیساز را به هوادارانش داده‌اند.

دیاباته

اما به هرحال دیاباته به علت عدم آمادگی یا عدم وجود بازیساز نتوانسته همانی باشد که هواداران انتظار دارند. طرفداران این تیم نمی‌خواهند گل نزنی دیاباته تا روزی ادامه پیدا کند که به سرنوشتی همچون الحاجی گرو، مهاجم ناکام فصل گذشته تیم دچار شود. مهاجمی که آنقدر به دلیل گل نزدنش تحت فشار و استرس قرار گرفت که نتوانست در استقلال موفق شود و نیم فصل از جمع آبی‌ها جدا شد.

البته نکته مثبت در خصوص دیاباته این است که این بازیکن در بازی‌های تدارکاتی پیش فصل و قبل از مصدومیت عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و گل‌های متعددی هم به ثمر رسانده است. برای ارزیابی عملکرد دیاباته به زمان بیشتری نیاز است و قطعاً با حضور بازیساز و رسیدن به مرز آمادگی، عملکرد او بهتر از دو هفته گذشته خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها