فاجعه 7 مرد خطرناک در جاده عنبرآباد

باند 7 نفره سرقت طلا در عنبرآباد استان کرمان توسط پلیس منهدم شد.

فاجعه 7 مرد خطرناک در جاده عنبرآباد

به گفته دادستان عنبرآباد پس از ۹ ماه تلاش، هفت نفر از عاملان سرقت ۱۲ کیلوگرم طلا دستگیر شدند.

 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد روز دوشنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری عاملان سرقت ۱۲ کیلوگرم انواع طلا در محور مواصلاتی عنبرآباد به جیرفت خبر داد.

یوسف سبحانی افزود: پس از گذشت ۹ ماه از سرقت ذکر شده، با تلاش بی وقفه بازپرس شعبه اول دادسرای عنبرآباد و عوامل پلیس آگاهی استان و شهرستان عنبرآباد پنج ‍ نفر از سارقان و ۲ نفر مالخر با هویتهای معلوم دستگیر و در این رابطه یک مغازه طلافروشی پلمب شد.

وی تصریح کرد: پس از کسب گزارشی در سال گذشته مبنی بر یک فقره سرقت مسلحانه و واژگونی یک دستگاه خودروی سمند سورن به علت اصابت گلوله، در محور مواصلاتی عنبرآباد به جیرفت، و سرقت ۱۲ کیلوگرم طلا بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی و پلیس قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد گفت: پس از وقوع این حادثه پرونده ای در شعبه بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب عنبرآباد تشکیل و تحقیقات لازم در این رابطه توسط بازپرس پرونده و کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان آغاز شد.

وی اظهار داشت: صاحب خودروی سمند که خود از صنف طلاسازها است با خرید طلاهای کهنه و دست دوم از شهرستان کهنوج قصد انتقال این میزان طلا را به استان یزد داشته که متاسفانه به علت رعایت نکردن موارد حفاظتی مورد سرقت واقع شده بود.

سبحانی ادامه داد: پس از انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی، سارقان مسلح به همراه ۲ مالخر در سه نقطه مختلف از استان کرمان دستگیر و روانه زندان شدند.

دادستان عنبرآباد با بیان اینکه صاحبان صنوف بایستی در حفظ اسرار کاری و نکات حفاظتی خود دقت لازم را به عمل آورند، گفت: دستگاه قضایی با عوامل شرارت و مخل نظم و امنیت عمومی جامعه به شدت برخورد خواهد کرد و هیچ کس نمیتواند از چنگال عدالت فرار کند

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها