اشتباه نکنید! این یک موجود زنده نیست...! + عکس

انسان به دنبال ساخت نسخه کپی از هر شی و موجودی در دنیا است. اینبار موجودی که ساخته شده جدیدترین نسخه از هشت پا می باش

اشتباه نکنید! این یک موجود زنده نیست...! + عکس

این روزها شاهد پیشرفت چشمگیر تکنولوژی در عرصه های مختلفی هستیم که تمام این اقدامات برای سهولت و کاهش زمان فرایند انجام گیری کارها انجام شده اند و با بررسی و مطالعه می توانیم به این درک برسیم که انسان نسبت به یک دهه گذشته به هدفی که از گذشته داشته است، بسیار نزدیک شده است!

 

این واقعیت انکار کردنی نیست و تاکنون حتما هر یک از ما مستندهایی را در قالب تکنولوژی در زمینه های مختلف مشاهده کرده ایم. اما شاید هیچ رباتی که همانند موجودات آبزی باشد را تاکنون ندیده ایم چرا که شاید اولین نکته ای که به ذهنمان برسد، این باشد که ربات به دلیل لوازم الکتریکی که در آن گنجانده شده است، نمی تواند در اعماق آب ها شنا بکند!

چنین دیدی شاید تا چند سال اخیر کاملا صحت داشت، اما امروز کاملا تغییر کرده است و محققان دانشگاه کوئین مری لندن از رباتی جالب و منحصر بفردی رونمایی کردند که می تواند بسیار شوکه کننده باشد. این ربات یک ربات ارگانیک 8 پا می باشد که می تواند با استفاده از باز و بسته کردن پاهایش شنا بکند.

ربات هشت پا

این واقعا خارق العاده است چرا که در آینده ای نچندان دور این پیشرفت می تواند بسیار بزرگتر شود و برای شناخت زندگی این موجودات، از ربات هایی استفاده کرد که می توانند به اعماق آب ها بروند و اطلاعات بسیار مناسبی را به ما بدهند. با این حال این ربات از مواد نرم ساخته شده است و با استفاده از چرخش می تواند به جلو پیش برود.

ربات

اما از قرار معلوم این ربات در حال حاضر در حال آزمایش و مطالعه می باشد و هنوز هدف اصلی از مطالعه و ساخت چنین رباتی منتشر نشده است و می توان پیش بینی کرد که در چند سال آینده چندین ربات همانند این ربات، در اعماق آب ها در حال شنا هستند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها