حرکت جنون آمیز مرد جوان در ارتفاع 320 متری ! + تصاویر

مرد جوان در ارتفاع 320 متری و با وجود وزش باد شدید با سرعت 113 کیلومتر بر ساعت اقدام به حرکتی جنون آمیز زد.

حرکت جنون آمیز مرد جوان در ارتفاع 320 متری ! + تصاویر

بی شک کسب برخی استعدادها مدت زمان زیادی طول می کشد و بدون تجربه نباید فکر انجام آنها را در سر داشته باشیم چرا که ممکن است با مشکلات مختلفی روبرو شویم! از این رو این روزها برخی از کاربران صفحات مجازی برای آنکه بتوانند با واکنش های مختلفی روبرو شوند، نهایت تلاش خود را بکار می گیرند تا با شیرین کاری و انجام کارهای بسیار سخت این زمینه را برای خودشان فراهم کنند.

 

اما اغلب اوقات ممکن است با بدترین نتایج ممکن روبرو شوند و آسیب های جدی و حتی مرگباری را شاهد باشند. به همین دلیل توصیه می شود با دیدن این چنین تصاویر و اقداماتی که بدون انجام هر گونه تجربه ای می تواند خطرناک باشد را هرگز انجام ندهید!! در میان این تصاویر و ویدیوها اخیرا لحظه ای مهیج و شوکه کننده ای در صفحات مجازی منتشر شد که با واکنش های متعددی روبرو گشت.

دکل

آقای " فردریک کوهن " آلمانی اخیرا به همراه دوستانش برای انجام اقدامی خارق العاده به ارمنستان سفر کردند که بصورت ناگهانی تصاویری را از خودش منتشر کرد که در حال راه رفتن بر روی سیم برق بود! واقعا شوکه کننده است! او با استفاده از یک سیم محافظی که میان او سیم بود در حال راه رفتن بود.

راه رفتن روی سیم

جالب است بدانید که در ارتفاع 320 متری که همزمان شدت باد طبق گزارش انجام شده، 113 کیلومتر بر ساعت بود که واقعا لحظه مهیج و شوکه کننده است و این در حالی بود که او یک دوربین دستی را نیز در دست راستش داشت و از خودش ویدیو و تصاویری را ثبت کرد! بی شک اقداماتی که او قادر به انجام دادن آنها می باشد بسیار دشوار و سخت می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها