"راز شگفتی‌های جهان" که هنوز برملا نشده‌اند+تصاویر

با در نظر گرفتن این موضوع که ما از جایی که نشسته‌ایم تنها جزعی از جهان و کره زمین را می بینیم مسائلی وجود دارند که فراتر از تصور و دیدگاه ما هستند و تعجب‌مان را برمی‌انگیزند.

با در نظر گرفتن این موضوع که ما از جایی که نشسته‌ایم تنها جزئی از جهان و کره زمین را می بینیم مسائلی وجود دارند که فراتر از تصور و دیدگاه ما هستند و تعجب‌مان را برمی‌انگیزند.

با تمام این‌ها چیزهای زیادی هستند که با وجود شگفت‌انگیز بودن ما آن‌ها را می‌بینیم. راهی وجود ندارد که ما متوجه شویم چه چیزهایی را هنوز ندیده‌ایم. در اینجا بعضی از این موارد عجیب و شگفت‌انگیز را مشاهده می‌کنیم.

1.    اختروش: در اینجا پدیده‌ای را مشاهده می‌کنیم که با اینکه مدت زمانی از کشف آن می‌گذرد اما هنوز هم شگفتی ستاره‌شناسان را برمی انگیزد. این منابع عظیم انرژی ناشناخته هستند و انرژی که تولید می‌کنند از صدها کهکشان هم بیشتر است.
 

راز شگفتی‌های جهان که هنوز برملا نشده‌اند+تصاویر
 

2.    جاذبه: این موضوع را نمی‌شود انکار کرد که زندگی ما به این نیرو طبیعی وابسته است. اگرچه دانشمندان بسیار سعی کرده‌اند راز آن را کشف کنند اما موفق نشده‌اند.
 

راز شگفتی‌های جهان که هنوز برملا نشده‌اند+تصاویر
 

3.    نوتریون‌ها: این اجزای کوچک به راحتی قابل ردیابی هستند و هیچ چیز جلودار آن نیست. هنگامی که ستارگان متولد می‌شوند این اجزا تولید شده که حنی از ما هم عبور می‌کنند.
 

راز شگفتی‌های جهان که هنوز برملا نشده‌اند+تصاویر
 

4.    کهکشان‌های گرسنه: تصور کهکشان گرسنه بسیار عجیب است! ستاره‌شناسان دلیل اینکه ستارگان به هم ترکیب می‌شوند را نمی‌دانند. البته این ترکیب شدن شبیه این است که یکی دیگری را می‌خورد.
 

راز شگفتی‌های جهان که هنوز برملا نشده‌اند+تصاویرراز شگفتی‌های جهان که هنوز برملا نشده‌اند+تصاویر
 

5.    انرژی سیاه: این مورد حتی برای باهوش‌ترین افراد هم جای تعجب دارد. گفته می‌شود 73 درصد جهان از انرژی سیاه تشکیل شده که باعث می‌شود کهکشان‌ها از هم فاصله بگیرند و به هم نزدیک نشوند.
 

راز شگفتی‌های جهان که هنوز برملا نشده‌اند+تصاویر
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها