جایی که صبح آن شب شد! + عکس

اهالی منطقه ای در روسیه با پدیده ای شوکه کننده روبرو شدند. آنها صبح که بیدار شدند به جای روشنایی سیاهی شب را دیدند.

جایی که صبح آن شب شد! + عکس

صبح سیاه و شوکه کننده در ورخویانسک روسیه!

یکی از عادات روزمره ای که ما داریم، این است که شب ها می خوابیم و روزها با نور و طلوع خورشید از خواب بیدار می شویم که در تمام طول عمر ما این گونه بوده است. اما اگر یک شب بخوابیم و بعد از ساعت های طولانی از خواب بیدار شوید و ببینید که همه جا تاریک و سیاه است، واکنشتان چه خواهد بود؟

 

مردم منطقه " ورخویانسک " سیبری واقع در روسیه جمعه گذشته چنین اتفاقی را تجربه کردند! آنها طبق معمول شب را در حال خواب و استراحت بودند و اما صبح هنگام که از خواب بیدار شدند، با صحنه ای عجیب و شوکه کننده ای روبرو شدند! بطور معمول ساعت طلوع خورشید در این منطقه حوالی ساعت 4 صبح می باشد.

اما تصاویری که در حال مشاهده آنها هستید، متعلق به 8 صبح است!! این بدین معناست که تا 8 صبح آفتاب طلوع نکرده است و جالب است بدانید که سال گذشته نیز چنین اتفاقی نیز در ماه ژوئیه رخ داده بود و به همین دلیل صبح سیاه آنها را زیاد شوکه نکرد. چنین اتفاقی واقعا وحشتناک می باشد!

با این وجود ساکنین این منطقه تصمیم گرفتند که برخی تصاویر را در رسانه های مجازی منتشر کنند و تصاویر آنها با بازدید و واکنش های مختلفی روبرو شد. یکی از آنها این گونه گفت :" آیا همیشه باید در ماه اوت یا ژوئیه منتظر سیاه شدن خورشید باشیم؟"

هنوز هیچ توضیح خاصی برای این اتفاق عجیب و غریب داده نشده است و برخی از کارشناسان هواشناسی معتقدند این موضوع مربوط به آتش سوزی جنگل های حاشیه سیبری می باشد چرا که میزان زیادی مونوکسید کربن در آسمان وجود داشت و آنها از ورود  نور خورشید  به سطح این منطقه خودداری می کردند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها