خانه تکانی اتاق خواب با این ترفندها+تصاویر

اکنون نوبت آن است که اتاق خواب و خرت و پرت های آن را سروسامان دهید مانیز ترفندهای خانه تکانی اتاق را بصورت تصویری و مرحله به مرحله در متن زیر قرار داده ایم.

خانه تکانی اتاق خواب با این ترفندها+تصاویر

بهتر است پس از خانه تکانی پذیرایی و آشپزخانه وقت خوب و کافی یرای خانه تکانی اتاق خواب ها نیز اختصاص دهید و با ترفندهای خاصی که در قسمت زیر قرار داده ایم بصورت دقیق و با سلیقه اتاق خوابتان را مرتب و تمیز کنید.در این قسمت روش خانه تکانی اتاق خواب را قرار داده ایم.

خانه تکانی اتاق خواب

خانه تکانی اتاق خواب ,نوبتی هم باشد نوبت اتاق خواب ها و خرت و پرت های درون آن هاست. اگر هنوز سراغ ملحفه ها و بالش ها و وسایل داخل اتاق تان نرفتید، این بار نیز می خواهیم به سراغ تمیز کردن اتاق خواب های شما برویم و آن ها را برق بیندازیم. پس با ما همراه باشید …

ترفندهای مرتب کردن اتاق

بیش تر بدانید : نکات مهم خانه تکانی

برخی افراد به تصور این که ترکیب کردن مواد شوینده می تواند تاثیر آنها را در ازبین بردن جرم و آلودگی بیشتر کند، اقدام به ترکیب شوینده های قوی با یکدیگر می کنند که گفته می شود آسیب های ناشی از استنشاق گازهای این ترکیب جدید به مراتب شدیدتر از استنشاق گازهای این مواد به تنهایی است.

 

فوق تخصص آسم و آلرژی به لزوم استفاده از ماسک در حین خانه تکانی اشاره کرد و گفت: برای جلوگیری از ورود گازهای سمی و گرد و غبار به دستگاه تنفسی، لازم است از ماسک های تنفسی استفاده شود زیرا از مواردی که در خانه تکانی می تواند به سیستم تنفسی بدن آسیب وارد کند و زمینه ساز بروز آلرژی های تنفسی شود، ورود گرد و غبار به ریه ها است.

بهترین روش مرتب کردن کمدها

از دیگر عوارض ناشی از خانه تکانی های غیراصولی، بروز آلرژی های پوستی است؛ بسیاری از مواد شوینده چربی های پوست را از بین می برند و نفوذپذیری پوست را در مقابل مواد شوینده بیشتر می کنند، در نتیجه احتمال ابتلا به آلرژی های پوستی افزایش می یابد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها