جریمه یک شرکت برای کارمندان! + عکس

یک شرکت برای جریمه کارمندان خود از آنها خواست تا کار چندش آور و تهوع آوری را در مقابل چشمان مردم انجام دهند.

جریمه یک شرکت برای کارمندان! + عکس

جریمه وحشتناک کمپانی چینی

یک شرکت فروش در گوئیژو چین که هنوز نام آن مشخص نیست، اخیرا به دلیل نرسیدن به اهداف از پیش تعیین شده دست به اقدامات وحشتناکی زد که توانست با بازتاب و واکنش های مختلفی روبرو شود. اخبار مربوط به این شرکت خرید و فروش چینی بقدری دردناک و هولناک بود که با اعتراض های مختلفی روبرو شد.

 

از قرار معلوم این شرکت چینی برای آنکه نیروهایش این شرکت را به اهداف از پیش تعیین شده نرسانده اند، تصمیم گرفت تا با جریمه و مجازات وحشتناک آنها را تنبیه کند! مجازات این شرکت چینی برای کارمندان این بود که آنها ماهی های زنده را بصورت زنده زنده گاز بگیرند تا آنها را از وسط نصف کنند.

این تنها مجازات این شرکت فروش نبود! یکی دیگر از مجازاتی که این شرکت برای نیروهای خود تعریف کرده بود، نوشیدن مایعی عجیب و غریب که مخلوطی از خون مرغ بود که واقعا شوکه کننده است و تصاویر منتشر شده توانست با حواشی متعددی روبرو شود. نهایتا این خبر به گوش مسئولان این شرکت رسید که ادعای جالبی را ثبت کردند!

سخنگوی این شرکت در طی مواجهه با شواهد ویدیویی اعتراف کرد که این اتفاق افتاده است، اما ادعا کرد که تمام کارمندان بصورت داوطلبانه دست به چنین اقدامی زدند و آنها این کارمندان را وادار به خوردن نکرده بودند!!! واقعا شوکه کننده است!! آیا شخصی بصورت داوطلبانه حاضر به انجام چنین اقدامی است؟!

با این حال این حادثه در 4 اوت در شهر گوئیژو چین رخ داد و بیش از 20 کارمند دست به این اقدام زدند و پس از انتشار این تصاویر و ویدیوها، وزارت کار اعلام کرد که تحقیقات در حال انجام هستند تا در مقابل این اقدام بی شرمانه ایستادگی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها