اسماعیل پور با «شنزن چین» در جام باشگاه‌های فوتسال جهان

ملی پوش فوتسال کشورمان که فصل گذشته آقای گل لیگ چین شد شهریور ماه به همراه تیم شنزن چین در جام باشگاه‌های جهان حاضر می‌شود.

اسماعیل پور با «شنزن چین» در جام باشگاه‌های فوتسال جهان

مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های جهان با حضور ۹ تیم از ۴ تا ۱۰ شهریور ماه در تایلند برگزار می شود. این مسابقات بلافاصله بعد از اتمام رقابت‌های باشگاه‌های آسیا آغاز شود و تیم مس سونگون از ایران به عنوان نماینده کشورمان در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت.

به جز تیم فوتسال مس سونگون که از آسیا در این رقابت‌ها حضور دارد تیم شنزن چین هم قرار است در جام باشگاه‌های جهان شرکت کند. امسال ما در جام باشگاه‌های جهان ملی پوشانی داریم که در این چند سال اخیر در لیگ‌های معتبر آسیایی حضور داشتند.

در همین رابطه احمد اسماعیل پور بازیکن تیم ملی فوتسال در گقت و گو با خبرنگار ما درباره همراهی تیم شنزن چین در جام باشگاه‌های جهان گفت: قرار است هفته آینده به همراه تیم شنزن در جام باشگاه‌های جهان حضور پیدا کنم که این تیم در گروه بسیار سختی قرار گرفته است. به جز من و علی اصغر حسن زاده تیم شنزن یک بازیکن برزیلی دیگر هم در ترکیب خود استفاده خواهد کرد و بقیه بازیکنان این تیم از چین هستند. تیم شنزن بعد از اتمام مسابقات جام باشگاه‌های آسیا باید بلافاصله خود را برای حضور در جام باشگاه‌های جهان آماده کند.

شنزن چین در جام باشگاه‌های جهان در گروه دوم این مسابقات با تیم‌های بارسلونا اسپانیا، کورینتیانس برزیل همگروه است.

تیم مس سونگون هم نماینده فوتسال کشورمان که اکنون در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا در کشور تایلند حضور دارد، بعد از اتمام مسابقات جام باشگاه‌های آسیا به ایران بر نمی‌گردد و قرار است اردوی آمادگی خود را برای حضور پر قدرت رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان در همین کشور تایلند برگزار کند.

گروه بندی تیم‌های شرکت کننده در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان به شرح ذیل است:

گروه اول:

الفتح السطاتی مراکش، چونبوری بلووی تایلند، بوکا جونیورز آرژانتین

گروه دوم:

شنزن چین، کورینتیانس برزیل، بارسلونا اسپانیا

گروه سوم:

مس سونگون ایران، مورسیا اسپانیا، مگنوس برزیل

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها