اعتراف باراک اوباما به تمایلات هم‌جنس‌گرایانه

این نامه در سال ۱۹۸۲، ۱۰ سال پیش از ازدواج اوباما با همسر کنونی‌اش میشل نوشته شده است

اعتراف باراک اوباما به تمایلات هم‌جنس‌گرایانه

براساس نامه‌ای که از گذشته دور اوباما کشف شده او نزد دوست دخترش به هم‌جنس‌گرایی اعتراف کرده است

اعتراف به هم جنس گرایی اوباما

باراک اوباما، رئیس‌جمهوری پیشین ایالات متحده آمریکا در نامه‌ای به دوست‌دختر سابقش درباره ماهیت هورمونی ذهنش و داشتن ‎رابطه جنسی با مردان در تخیلاتش نوشته است. این نامه در سال ۱۹۸۲، ۱۰ سال پیش از ازدواج اوباما با همسر کنونی‌اش میشل نوشته شده است.

به گزارش نیویورک‌پست، در بخشی از این نامه آمده است: «درباره ‎همجنسگرایی، باید بگویم که معتقدم این تلاشی برای حذف خود از زمان حال است، شاید نوعی امتناع در مقابل تداوم مسخره بی‌پایان زندگی زمینی. می‌بینی، من هر روز با مردان عشق‌بازی می‌کنم اما در خیالاتم.»

اوباما در ادامه می‌نویسد: «ذهن من تا حد زیادی آندروژنی (هورمون مردانه) است و امیدوارم بتوانم آن را ادامه دهم تا بتوانم بر اساس افراد [فارغ از جنسیت] فکر کنم نه زنان در مقابل مردان. اما در بازگشت به بدن، می‌بینم که من مرد به دنیا آمده‌ام و از نظر جسمی در زندگی این وقوع تصادفی را می‌پذیرم.»

الکس مک‌نیر، حدود یک سال با باراک اوباما در رابطه بوده، این دو پاراگراف را در اختیار دیوید گرو، نویسنده زندگی‌نامه اوباما قرار داد اما گرو توانست با تحقیقات بیشتر، آن دو پاراگراف را نیز بیابد.

این نامه اکنون در اختیار دانشگاه «اموری» است و این دانشگاه اجازه هیچ نوع عکاسی از آن را نمی‌دهد اما یکی از همکاران گرو، رونوشتی از متن دو پاراگراف مذکور را در اختیار نشریه پست قرار داده است

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها