20 اتفاق جالبی که باور نمی کنید واقعی باشند!

در زندگی روزانه ما اتفاقاتی رخ می دهد که گاهی باورشان برایمان سخت است . دو حادثه طوری با یکدیگر هماهنگ عمل می کنند تا همه چیز دست به دست هم دهد و یک اتفاق رخ دهد . این اتفاق ممکن است یک تجربه ی شیرین باشد ، به عنوان مثال دیدن یکی از دوستان قدیمی در جایی که اصلا انتظارش را ندارید و … اتفاق ها ممکن است تلخ باشند ، به عنوان مثال درگذشت یکی از عزیزان . در این مطلب به عنوان اولین پست سایت لیست بیست ، ۲۰ اتفاق جالب و تصادفی را برای شما آماده کرده ایم که شنیدن آن ها یک چیز است و باور کردن آن ها یک چیز دیگر .

20 اتفاق جالبی که باور نمی کنید واقعی باشند!

20

گلوله ای که چند سال طول کشید که به هدف بخورد

وقتی هنری زیگلند با نامزد خود قطع رابطه کرد ، نامزش دست به خودکشی زد . به همین دلیل برادر دختر تصمیم گرفت که به هنری شلیک کرده و او را بکشد . پس از شلیک گلوله به سمت هنری و به خیال اینکه هنری را کشته است او نیز دست به خود کشی می زند . هنری هم با یک آسیب دیدگی ساده زنده می ماند . گلوله پس از برخورد با وی کمانه کرده و به درختی که در همان حوالی وجود داشته برخورد می کند . چند سال بعد هنری تصمیم می گیرد که درخت را قطع کند ولی هر چه تلاش می کند موفق به انجام این کار نمی شود . به همین دلیل تصمیم می گیرد که از دینامیت برای از بین بردن درخت استفاده کند . حدس بزنید که انفجار دینامیت و پرتاب گلوله درون درخت باعث مرگ چه کسی شد ؟

19

مرگ یکسان دوقلوها در یک زمان ، مکان و اتفاق شبیه به هم

در سال ۲۰۰۲ میلادی ، مردی که سعی داشت با استفاده از دوچرخه از بزرگراه شماره ۸ در فنلاند عبور کند ، با برخورد یک تریلر جان خود را از دست داد . ۲ ساعت بعد برادر دوقلو وی نیز در حالی که قصد عبور از بزرگراه شماره ۸ با دوچرخه را داشت ، با تریلر دیگری تصادف کرد . این دو برادر جدا نشدنی با فاصله ۱٫۵ کلیومتر از یکدیگر و با اختلاف ۲ ساعت فوت کردند .

18

حوادث موجود در کتاب ادگار آلن به واقعیت پیوست

“روایت آرتور گوردون پیم” نام کتابی از ادگار آلن بود . این کتاب درباره ۴ فرد نجات یافته از یک حادثه دریایی است که چند روزی را در یک قایق نجات سپری کرده و تصمیم می گیرند که یکی از خدمه های نجات یافته با نام ریچارد پارکر را بخورند تا زده بمانند . چند سال پس از چاپ کتاب ، در سال ۱۸۸۴ یک کشتی با نام Mignonette دچار حادثه شد و تنها ۴ نفر از مسافران آن زنده ماندند . آنها تصمیم می گیرند که برای زنده ماندن ، خدمه ی نجات یافته کشتی را بخورند ! و از همه جالب تر اینکه نام آن خدمه ریچارد پارکر بود !

17

نام خانوادگی های تصادفی و جالب !

در سال ۱۹۲۲ سه فرد انگلیسی به صورت اتفاقی در قطاری در پرو با یکدیگر ملاقات کردند . این سه فرد قبلا به هیچ عنوان با یکدیگر برخوردی نداشته و کاملا تصادفی در کشوری دور با هم برخورد کرده بودند . نام خانوادگی یکی از افراد بینگهام ، نام خانوادگی دیگری پاول و نام خانوادگی فرد آخر بینگهام-پاول بود !

16

سکته قلبی دوقلوها

دو برادر دوقلو با نام های جان و آرتور در فاصله ۱۲۰ کیلومتری از یکدیگر در انگلیس زندگی می کردند . در تاریخ ۲۲ می ۱۹۷۵ هر دو دردی را در سینه خود احساس کرده و به بیمارستان های متفاوتی منتقل می شوند . این دو برادر در حالی که از حال یکدیگر بی اطلاع بودند ، اندکی بعد در بیمارستان در گذشتند .

15

کتابی که به صورت اتفاقی به خانه برگشت !

آن پاریش ، نویسنده آمریکایی در حال قدم زدن در یکی از کتاب فروشی های پاریس بود . وقتی که او به قفسه کتاب های داستان رسید ، کتابی را با عنوان جک فراست دید . با دیدن کتاب به همسرش گفت که در زمان کوکی عاشق این کتاب بوده است . وی کتاب را برداشت و آن را باز کرد ، در صفحه اول آن نوشته شده بود : “آن پاریش ، شماره ۲۰۹ خیابان وبر ، کلرادو”!

14

شاه اومبرتو مغازه دار !

شاه اومبرتو اول ، پادشاه ایتالیا ، به یک رستوران کوچک مراجعه کرد . خیلی زود متوجه شد که او و صاحب رستوران هر دو در یک روز و یک شهر به دنیا آمده و هر دو با زنی به نام مارگاریتا ازدواج کرده اند . در تاریخ ۲۹ جولای ۱۹۰۰ به شاه گفته شد که رستوران دار در یک حادثه مورد اصابت گلوله قرار گرفته و در گذشته است . همان روز نیز پادشاه به قتل می رسد .

13

شهر قاتل های تاریخ !

استالین ، هیتلر و فرانتس یوزف که روی هم رفته عامل قتل بیش از ۸۰ میلیون نفر هستند ، هم زمان در شهر وین زندگی می کرده اند .

12

هشدارهای خود را جدی بگیرید !

Danie du Toit منجم ۴۹ ساله اهل آفریقای جنوبی است که قرار بود در یک مراسم در مورد اینکه مرگ هر لحظه امکان دارد به وقوع بپیوندد ، سخنرانی کند . پس از پایان سخنرانی و تشویق حضار ، یک آدامس را از جیب خود خارج کرد و خورد . چند دقیقه بعد همان آدامس وارد مجاری تنفسی او شد و باعث مرگ وی شد .

11

ناپلئون و هیتلر

ناپلئون و هیتلر با فاصله زمانی ۱۲۹ سال از یکدیگر به دنیا آمده اند ، با فاصله ۱۲۹ سال از یکدیگر به قدرت رسیده اند ، با فاصله زمانی ۱۲۹ سال از یکدیگر علیه روسیه اعلام جنگ کرده اند ، و با فاصله زمانی ۱۲۹ سال از یکدیگر شکست خورده اند !

10

عجب تصادف عجیبی !

در سال ۱۸۹۵ تنها دو ماشین در ایالت اوهایو آمریکا وجود داشت … جالب است بدانید که این دو ماشین در همان سال با یکدیگر تصادف می کنند !

9

دوقلوهای همسان به معنای واقعی کلمه !

دو برادر دوقلو در ایالت اوهایو امریکا به دنیا آمده و هنگام تولد از یکدیگر جدا شدند . آن ها از وجود یکدیگر اطلاع نداشتند و به صورت کاملا تصادفی به اسم جیمز نامگذاری شدند . هر دو افسر پلیس شدند و با زنی به نام لیندا ازدواج کردند . هر دو صاحب پسر شدند ، یکی نام پسر خود را James Alan گذاشت و دیگری James Allan . هر دو طلاق گرفتند و با زن دیگری به نام بتی ازدواج کردند . یک نکته ی جالب دیگر این که هر دو سگ های خود را با نام toy نامگذاری کردند !

8

کودک خوش شانس !

در اوایل سال ۱۹۳۰ فردی با نام جوزف فیگلاک در حال قدم زدن بود که ناگهان کودکی از پنجره افتاد و دقیقا روی شانه وی فرود آمد ! خوشختانه کودک دچار آسیب نشد . یک سال بعد دقیقا همان کودک ، در همان جای قبلی دوباره روی شانه های جوزف افتاد .

7

ای بابا ! دوباره !؟

در سال ۱۹۷۵ مردی که سوار بر اسکوتر بود با یک تاکسی تصادف کرد و درگذشت . یک سال بعد ، برادر وی نیز که سوار بر همان اسکوتر بود با همان تاکسی قبلی که همان مسافر حادثه قبل را به مقصد می رساند ، تصادف کرد و درگذشت !

6

زن خوش شانس !

ویولت جیسوپ سوار بر کشتی Olympic بود زمانی که این کشتی با ناو جنگی انگلیسی HMS Hawke برخورد کرد . هم چنین زمانی که کشتی Titanic با کوه یخ برخورد کرد ، این زن سوار آن بود . جالب تر آن که زمان برخورد کشتی Britannic با مین های دریایی نیز ویولت جز مسافران آن بود .

5

پیش بینی شماره پلاک

پلاک ماشینی که آرشیدوک فرانتس فردیناند در آن به قتل رسید برابر بود با : “A III118” تاریخی که جنگ جهانی اول با آتش بس (Armistice) به پایان رسید نیز برابر بود با تاریخ : ۱۱-۱۱-۱۸

4

کتیبه درون آرامگاه تیمور لنگ !

وقتی باستان شناسان شوروی سابق مقبره تیمور لنگ از نواده های چنگیز خان مغول را باز کردند ، یک کتیبه با این متن در آن پیدا نمودند : “هر کس مقبره من را باز کند ، یک مهاجم وحشتناک تر از من را از بند آزاد کرده است” این اتفاق در تاریخ ۲۰ ژوئن ۱۹۴۱ به وقوع پیوست . دو روز بعد آلمان نازی به اتحاد جماهیر شوروی حمله کرد .

3

سد هوور و قربانی های آن !

اولین فردی که هنگام کار در سد هوور درگذشت ، JG Tierny بود ، این اتفاق در تاریخ ۲۰ دسامبر ۱۹۲۲ رخ داد . آخرین مفردی که حین کار روی این پروژه فوت کرد نیز پسر JG Tierny بود . این اتفاق در تاریخ ۲۰ دسامبر ۱۹۳۵ به وقوع پیوست .

2

اتاق هتل !

اواخر سال ۱۹۵۰ فردی با نام George D Bryson یک اتاق در هتل براون رزرو کرد . فرد قبلی که اتاق هتل در اخیار او بود نیز دقیقا همین نام را داشت : George D Bryson

1

هندریکس و هندل !

جیمی هندریکس و جرج هندل دو مسیقیدان بزرگ انگلیسی ، هر دو در خیابان بروک لندن زندگی می کرده اند ، اولی شماره ۲۳ و دیگری شماره ۲۵ ، فاصله زمانی بین این دو موسیقیدان ۲۰۰ سال است .

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها