معرفی هتل های در قشم که نزدیک جاذبه های دیدنی هستند

معرفی هتل های در قشم که نزدیک جاذبه های دیدنی هستند

جزیره خیره کننده قشم، بزرگ ترین جزیره ایران است. این جزیره نه تنها یک مقصد ساحلی شگفت انگیز است، بلکه دارای مکان های فرهنگی بکر بسیاری است که برخی از آن ها جزو میراث جهانی یونسکو هستند. جزیره قشم یکی از محبوب ترین و جذاب ترین مقصدهای گردشگری در تورهای ایران است. بنابراین بسیاری از هتل های قشم نزدیک جاذبه های دیدنی احداث شده اند.

انتخاب محل اقامت مناسب قبل از سفر به قشم با توجه به هدف سفر و بودجه ای که دارید بسیار مهم است. در ادامه با بهترین هتل های این جزیره را بررسی می کنیم تا شما با انتخاب و رزرو هتل در قشم متناسب با نیاز خود، بتوانید سفری راحت به سواحل خلیج فارس داشته باشید.

قیمت هتل های قشم

به این علت که هتل های قشم متنوع است، قیمت ها نیز تفاوت دارد. این تفاوت قیمت هتل ها به تعداد ستاره های آن ها، امکانات رفاهی، مکان هتل و هتل های نزدیک مکان های دیدنی در قشم بستگی دارد.

علاوه بر این تغییرات فصلی نیز بر قیمت هتل های جزیره قشم تاثیرگذار است. به خاطر هوای گرمی که قشم دارد، گردشگران ترجیح می دهند در فصول سرد سال به این جزیره سفر کنند. با افزایش مسافران، قیمت هتل ها نیز افزایش می یابد. زیرا تخفیف های معمول هتل ها حذف می شود. همچنین افزایش تعداد مسافران در تعطیلات آخر هفته بر قیمت هتل ها تاثیر می گذارد.

شایان ذکر است که هتل های قشم پنج ستاره نیستند. بنابراین برای داشتن اقامتی راحت باید به هتل های چهار ستاره بروید. برخی از هتل های سه ستاره این جزیره را نیز می توان از هتل های مناسب این شهر دانست.

اگر شما به امکانات و خدمات عالی هتل اهمیت می دهید، پیشنهاد می کنیم هتل های گران قیمت تر را در اولویت قرار دهید. به این علت که هتل ها و اقامتگاه های ارزان قشم امکانات رفاهی کمتری دارند. اما اگر برای شما مهم است که هتل های قشم نزدیک جاذبه های دیدنی را رزرو کنید پس به خواندن این مطلب ادامه دهید.

هتل های قشم نزدیک جاذبه های دیدنی

بهترین هتل های جزیره قشم در قشم و درغان واقع شده اند. بسته به اینکه هدف شما از سفر به قشم بازدید از جاذبه های طبیعی و گردشگری قشم است یا برای خرید به قشم سفر کرده اید، بهترین هتل برای شما با توجه به امکانات و موقعیت مکانی که دارد می تواند متفاوت باشد. در ادامه چند هتل مناسب برای رزرو را معرفی می کنیم تا با مقایسه آن ها تصمیم بهتری بگیرید:

هتل بین المللی ارم قشم

هتل بین المللی ارم قشم

این هتل 4 ستاره یکی از مجلل ترین و بهترین هتل های قشم است. امکاناتی مانند رستوران و کافه تریا، تهویه مطبوع مناسب، خودپرداز، اتصال به اینترنت در اتاق ها، لوازم آرایشی، لوازم بهداشتی، اتاق کنفرانس، حمام، اتاق بازی و آلاچیق های سایه دار دارد.

اتاق های هتل ارم کیش به چهار نوع با چشم انداز دریا، اتاق های نوع A، B و C طبقه بندی می شوند. این هتل در بلوار آزادگان، روبروی شیلات واقع شده و به مرکز شهر و بسیاری از جاذبه های قشم نزدیک است.

هتل آرتا

هتل آرتا قشم یکی دیگر از هتل های نسبتا مجلل است که حدود 200 متر تا خلیج فارس و 50 کیلومتر تا فرودگاه فاصله دارد. از امکانات رفاهی و خدمات این هتل 4 ستاره معروف به مروارید قشم می توان به سالن کنفرانس، پارکینگ رایگان، کرایه ماشین، کارکنان چند زبانه، صبحانه، کافه، رستوران، اینترنت در سالن، تهویه مطبوع اشاره کرد. هتل آرتا در میدان امام قلی خان واقع شده است و به جاهای دیدنی قشم نزدیک است.

هتل آتامان

هتل آتامان قشم یکی از بهترین هتل های قشم با امکاناتی مانند حمام ترکی، سونا، سالن تشریفات، نمازخانه، پذیرش 24 ساعته، خدمات تور، سالن بدنسازی، خشکشویی، تاکسی سرویس، کپسول آتش نشانی و ... می باشد. هتل آتامان دارای پرسنل خوب و غذای باکیفیت است و برای رزرو هتل در قشم گزینه مناسبی محسوب می شود.

هتل ژئو پارک قشم

یکی از معروف ترین هتل های قشم ، هتل 3 ستاره ژئو پارک است. این هتل دارای کافه، رستوران، صندوق امانات، یخچال، سینک، حمام مجزا و ... می باشد. البته از آنجایی که هتل سه ستاره است نمی توان از این هتل انتظار امکانات رفاهی زیادی داشت. با این حال یکی از تمیزترین هتل ها با پرسنل خوب و غذاهای دریایی متنوع با دسترسی آسان به جاذبه های گردشگری قشم مانند قلعه پرتغالی ها و بازار قشم است. پس اگر می خواهید یکی هتل های نزدیک مکان های دیدنی در قشم را رزرو کنید این اقامتگاه گزینه مناسبی است.

هتل آوینا

این هتل چهار ستاره در سال 1398 تاسیس شده است. هتل آوینا قشم در فاصله کمی از ساحل دلپذیر خلیج فارس و مراکز خرید قشم قرار دارد. از امکانات هتل می توان به اینترنت، سرویس باربری ویژه، پارکینگ، رستوران با کافی شاپ و ... اشاره کرد. هتل آوینا قشم در مجموع دارای 40 اتاق می باشد. این هتل در میدان ولایت جزیره قشم در حاشیه بلوار باهنر واقع شده است.

هتل هانی قشم

هتل هانی قشم: هتل های قشم

هتل هانی قشم یکی از هتل های قشم نزدیک جاذبه های دیدنی است که در سال 2019 افتتاح شد و گزینه ای عالی برای گردشگران جزیره محسوب می شود. گردشگرانی که هتل چهار ستاره هانی قشم را رزرو می کنند، می توانند از امکانات رفاهی و خدمات باکیفیت آن لذت ببرند و اقامتی به یاد ماندنی را در قشم تجربه کنند. تمامی واحدهای اقامتی این هتل از استانداردهای لازم برخوردار بوده و امکانات رفاهی به خوبی برای آسایش مسافران در اینجا فراهم شده است.

فاصله هتل هانی تا ساحل زیبای قشم و مراکز خرید کمتر از ده دقیقه با ماشین و فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی الجزیره 45 دقیقه است.

هتل خلیج فارس قشم

هتل خلیج فارس قشم

هتل خلیج فارس قشم

سواحل زیبایی در قشم وجود دارد که هرگز از آن ها سیر نمی شوید. برای اکثریت مسافران قشم، فاصله و نزدیکی به دریا عاملی ضروری در انتخاب محل اقامت است. اگر ترجیح می دهید محل اقامتتان دسترسی آسان به ساحل داشته باشد، باید یکی از هتل های ساحلی قشم را انتخاب کنید.

هتل 4 ستاره خلیج فارس یکی دیگر از اقامتگاه های مناسب قشم است. با اقامت در این هتل می توانید هر زمان که بخواهید در کنار ساحل قدم بزنید. همچنین تمامی اتاق ها و حتی رستوران هتل رو به خلیج فارس است. این هتل دارای 133 اقامتگاه می باشد. واحدهای اقامتی هتل شامل انواع اتاق، سوئیت و آپارتمان با ظرفیت های مختلف می باشد. این هتل دارای امکانات متنوعی نظیر رستوران، قایق سواری، سرویس، فضای سبز، آلاچیق و اتاق بازی، زمین تنیس، سالن بیلیارد و غیره است. هتل خلیج فارس قشم در میدان علم و صنعت واقع شده است و به مکان دیدنی این جزیره نزدیک است.

بهترین روش برای رزرو هتل های قشم

از نظر بسیاری از مسافران، رزرو هتل های قشم راهی برای سفر به مقصدی جدید و هیجان انگیز است. اما آنچه این سفر را شیرین تر می کند، امتیازات ویژه به خصوص در رزرو هتل های قشم نزدیک جاهای دیدنی است. شما می توانید ازطریق وب سایت بوکینگ برای رزرو این هتل ها اقدام کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها