پیام تبریک نوروزی مدیرعامل ایمپاسکو؛

در مسیر توسعه معدن و صنایع معدنی راه خود را ادامه می دهیم

بار دیگر بهار، فصل تازگی، طراوت و نو شدن از راه رسید تا به عنوان سمبلی از عظمت و قدرت لایزال پروردگار هستی، زیبایی‌های عالم هستی و اسرار شگفت‌انگیز خلقت را با تحول حیات، به تصویر بکشد.

در مسیر توسعه معدن و صنایع معدنی راه خود را ادامه می دهیم

یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبر اللیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال

«به نام خدای بهارآفرین       بهارآفرین را هزار آفرین»

بار دیگر بهار، فصل تازگی، طراوت و نو شدن از راه رسید تا به عنوان سمبلی از عظمت و قدرت لایزال پروردگار هستی، زیبایی‌های عالم هستی و اسرار شگفت‌انگیز خلقت را با تحول حیات، به تصویر بکشد.

سال ۱۴۰۲ با وزش نسیم بهاری و عطر و برکت ماه مبارک رمضان، همراه شده است؛ همان گونه که رسول خدا فرمود: درهای آسمان در اولین شب ماه رمضان گشوده می‌شود و تا آخرین شب آن بسته نخواهد شد.

در حالی سال جدید را آغاز می‌کنیم که از درگاه پر از رحمتش می‌خواهیم که روزه ما را همچون روزه داران حقیقی و نمازمان را همچون نمازگزاران واقعی مقرر فرموده و ما را از خواب غفلت هوشیار ساخته و هم در این روز جرم و گناه ما را ببخشاید و زشتی‌هایمان را عفو فرماید: اللَّهُمَّ اجْعَلْ صِیامِی فِیهِ صِیامَ الصَّائِمِینَ وَ قِیامِی فِیهِ قِیامَ الْقَائِمِینَ وَ نَبِّهْنِ اللَّهُمَّ اجْعَلْ صِیامِی فِیهِ صِیامَ الصَّائِمِینَ وَ قِیامِی فِیهِ قِیامَ الْقَائِمِینَ وَ نَبِّهْنِی فِیهِ عَنْ نَوْمَةِ الْغَافِلِینَ وَ هَبْ لِی جُرْمِی فِیهِ یا إِلَهَ الْعَالَمِینَ وَ اعْفُ عَنِّی یا عَافِیاً عَنِ الْمُجْرِمِین.

علی ایحال، سال گذشته با تمام فراز و نشیب‌ها به پایان رسید و تجارب و موفقیت‌های ارزنده‌ای برای کشور عزیزمان داشت، در این سال آموختیم که می‌بایست همدل‌تر از همیشه در کنار یکدیگر و برای آینده‌ای بهتر تلاش کنیم.

شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران سال ۱۴۰۱ را با هدف ایجاد اشتغال پایدار و توسعه معدن و صنایع معدنی و اثربخشی در اقتصاد کشور آغاز کرد و به پایان رساند. در این شرکت تلاش کردیم تا با سرمایه گذاری اکتشاف در مناطق کمتر توسعه یافته و هدایت و جذب سرمایه‌گذار در راستای پروژه‌های ایجادی و توسعه‌ای و افزایش تولید اثرگذاری بخش معدن را در اقتصاد کشور چشمگیرتر کنیم.

اگرچه این پیام، مجال تفصیل یکایک اقدامات ایمپاسکو در یک سال گذشته نیست اما در نگاهی فهرست وار به اقدامات یک سال گذشته می‌توان به شروع عملیات اجرایی در معدن مس و طلای جانجا در استان سیستان و بلوچستان، تا فعال سازی معدن و کارخانه استحصال طلای هیرد در استان خراسان جنوبی و افتتاح کارخانه سیلیکون متال فروکروم سبزوار در خراسان رضوی و همچنین توجه ویژه و جدی به گردشگری معدنی در انگوران استان زنجان و پتاس خور و بیابانک استان اصفهان اشاره کرد.

این شرکت سال گذشته در حوزه اکتشاف اخذ ۶ گواهی کشف، افزایش ۱۰ درصدی استخراج کانسنگ در معادن و افزایش ۲۰ درصدی تولید شمش طلا را به ثبت رساند.

در این میان «جذب سرمایه از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در حوزه معدن و صنایع معدنی» در سال ۱۴۰۱ با جدیت پیگیری شد؛ ایمان و اعتماد به توانمندی‌های بخش خصوصی در ایمپاسکو باعث پیشرفت و بهبود در همه بخش‌ها شده است؛ گواه آن، روند پیشرفت کار به مدد بخش خصوصی در معدن سرب و روی مهدی آباد ، معدن تیتانیوم کهنوج، معدن زغال‌سنگ کوچکعلی شمالی و همچنین معدن طلای کوه دم است.

در سال جدید با عزم راسخ و همت والای همه همکاران برای حفظ برتری شرکت در حوزه اکتشاف و افزایش تولید و هدایت درست سرمایه به بخش معدن و صنایع معدنی و اهتمام ویژه به پژوهش‌های کاربردی، تا رسیدن به جایگاه مطلوب درآمدی، در  مسیر توسعه معدن و صنایع معدنی راه خود را ادامه می‌دهیم.

در پایان، عید نوروز را به تمام فعالین بخش معدن و صنایع معدنی و مردم گرانقدر میهن عزیزمان به خصوص پرسنل خدوم و زحمتکش شرکت، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و از صمیم قلب از خداوند متعال و خالق باریتعالی، سالی سرشار از خیر و برکت و معنویت، توام با صحت و سلامتی برای همگان آرزومندم.

خدایار کریم نژاد

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها