ساحل درختان نارگیل در جزیره کیش

جزیره کیش یکی از مقاصد جذاب برای سفر در داخل ایران است که همه سال تعداد زیادی گردشگر داخلی و خارجی را میزبانی می‌کند.

ساحل درختان نارگیل در جزیره کیش

این جزیره دارای سواحل متعددی است که می‌توانید در کنار آن‌های از تماشای آب‌های نیلگون خلیج فارس لذت ببرید و ساعاتی را به استراحت و کسب آرامش بپردازید.

یکی از جذاب‌ترین و زیباترین سواحل جزیره کیش، ساحل درختان نارگیل است که اگر با تور کیش از تهران به این جزیره سفر می‌کنید حتما باید طلوع یا غروب خورشید را در این ساحل تماشا کنید و یکی از خاطره انگیز تصاویر را در ذهن خود ثبت کنید.

1

معرفی ساحل درختان نارگیل

ساحل درختان نارگیل با مساحت 20 هزار متر مکعب دارای 2500 درخت نارگیل می‌باشد و در قسمت شرقی خلیج فارس واقع شده است. جالب است بدانید نماد مناطق استوایی حجم انبوهی از درختان نارگیل است. این درختان عموما در آب و هوای معتدل استوایی رشد می‌کنند و برگ این درخت به رنگ سبز روشن است.

آدرس ساحل درختان نارگیل در کیش

همانطور که گفتیم، ساحل درختان نارگیل در ضلع شرقی جزیره قرار گرفته است. در سمت راست و به موازات خیابان فردوسی و تقاطع آن با بلوار ساحل کیش می‌توانید به ساحل درختان نارگیل برسید. فاصله این ساحل تا مرکز شهر حدود 15 دقیقه است.

یکی از مکان‌ها دیدنی دیگر کیش که در نزدیکی این ساحل واقع شده، پارک هنگام است. شما تنها با چند دقیقه پیاده روی از ساحل درختان نارگیل می‌توانید خود را به این پارک برسانید. مرکز همایش‌های بین المللی جزیره کیش از دیگر مکان‌های نزدیک به این ساحل است.

اقامتگاه‌های اطراف درختان نارگیل در کیش

گردشگرانی که قصد سفر دارند و می‌خواهند با تور کیش از شیراز به این جزیره سفر کنند باید برنامه‌ای برای محل اقامت خود داشته باشند و با انواع اقامتگاه‌های کیش، منطقه و سطح دسترسی آن‌ها به سایر مناطق جزیره آشنایی داشته باشند تا بهترین انتخاب را داشته باشند و سفر خوب و کم هزینه‌ای را تجربه کنند.

در صورتی که می‌خواهید محل اقامتتان در نزدیکی ساحل درختان نارگیل باشد، برخی از هتل‌های این منطقه شامل موارد زیر هستند:

  • هتل داریوش کیش

  • هتل آبادگران

  • هتل ستاره کیش

  • هتل پارسیان

  • هتل ارم

  • هتل سارا

  • هتل آرامیس

  • و غیره.

مکان‌ها و مراکز خرید در اطراف ساحل درختان نارگیل

همانطور که دید این ساحل به هتل‌های بسیار خوب جزیره نزدیک است و موقعیت مکانی خوبی در جزیره دارد. اما به غیر از هتل‌ها برخی دیگر از مراکز خرید و مکان‌ها مهم کیش که به این ساحل نزدیک هستند را نیز در ادامه توضیح خواهیم داد.

یکی از مکان‌های مهم که به این ساحل نزدیک می‌باشد، پردیس دانشگاه صنعتی شریف است. اما بعضی مراکز خرید کیش مانند مرکز خرید مریم، مرکز تجاری کیش، مرکز خرید رویا، بازار پردیس2، بازار پانیذ و... هم به این ساحل بسیار نزدیک هستند و به راحتی می‌توانید به آن‌ها دسترسی پیدا کنید.

2

بعد از خرید و با پیاده روی کوتاهی می‌توانید خود را برای مشاهده غروب به این ساحل برسانید. تماشای غروب دریا می‌تواند خستگی طول روز شما را از بین ببرد و به شما آرامش بدهد.

اسکله تفریحی و پلاژ آقایان از دیگر مکان‌های اطراف این ساحل زیباست.

امکانات رفاهی ساحل درختان نارگیل کیش

در این ساحل شما آلاچیق‌های متعددی را مشاهده می‌کنید که می‌توانید به همراه خانواده برای صرف عصرانه از آن‌ها استفاده کنید. در ساحل درختان نارگیل کیش می‌توانید ساعاتی را به دوچرخه سواری در امتداد دریا بگذرانید.

از امکانات دیگر این ساحل می‌توان به بوفه‌های موجود در مجاورت ساحل اشاره کرد که برای خرید تنقلات می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید. همچنین کافی شاپ هتل داریوش و رستوران میرمهنا در اطراف این ساحل واقع شده‌اند و شما برای صرف غذا می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید.

رستوران میرمهنا یکی از لوکس‌ترین و قدیمی‌ترین رستوران‌های جزیره می‌باشد که کیفیت غذای آن بسیار مناسب است. شما می‌توانید در این رستوران همراه با موزیک زنده غذا صرف کنید و همراه خانواده لذت ببرید.

والیبال ساحلی، هندبال و فوتبال ساحلی سرگرمی‌هایی هستند که اصولا مردم با گردهمایی در این ساحل برگزار می‌کنند و شما می‌توانید با ملحق شدن به آن‌ها ساعتی را به بازی و هیجان در ساحل اختصاص بدهید.

در صورتی که به دنبال کسب آرامش هستید، انتخاب این ساحل بسیار ایده‌آل است؛ زیرا ساحل درختان نارگیل به دلیل فاصله‌ای که از مرکز شهر دارد به دور از هیاهوست.

بهترین زمان برای استفاده از ساحل درختان نارگیل

به طور کلی بهترین زمان برای سفر به جزیره کیش فصل‌های پاییز و زمستان است. زیرا آب و هوای این جزیره بسیار گرم و شرجی است و در فصل تابستان سفر به این جزیره نمی‌تواند چندان ایده‌آل باشد و ممکن است شما دچار آفتاب سوختگی‌های شدید یا گرمازدگی شوید.

در فصل‌های خنک سال و حتی در بهار اگر به این جزیره سفر می‌کنید می‌توانید اکثر ساعات روز در سواحل جزیره کیش به تفریح و استراحت بپردازید. اما ساحل درختان نارگیل به دلیل ایجاد سایه توسط درختان می‌تواند حتی در ساعات میانی روز که آفتاب به صورت مستقیم می‌تابد نیز گزینه مناسبی برای گذران اوقات شما باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها