جولان چراغ‌خاموش آقازاده‌ها در والیبال؛

پسر سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران عضو کادر فنی این تیم در مسابقات جهانی شد.

جولان چراغ‌خاموش آقازاده‌ها در والیبال؛

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران برای حضور در مسابقات جهانی تونس بامداد امروز راهی تونس شد. تیم ایران در گروه دوم این رقابت‌ها با جمهوری چک نایب قهرمان اروپا، ایتالیا سوم اروپا، بلغارستان ششم اروپا و کلمبیا سوم آمریکای جنوبی مصاف خواهد کرد.

روز گذشته فهرست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم نوجوانان ایران برای حضور در مسابقات جهانی تونس مشخص شد و به این ترتیب بردیا سعادت، امیرحسین خانی، امیرحسین تقوی، سهیل مسعود، مهران فیض امام دوست، مهدی جلوه، امیررضا سرلک، سجاد جلوداریان، امیرحسین توخته، امین خواجه خلیلی، عبدالمختار بوش و سهیل کمال‌آبادی نفرات اعزامی تیم ملی نوجوانان را تشکیل می‌دهند.

همچنین اسامی فهرست کادرفنی ایران در این مسابقات هم اعلام شد و بر این اساس محمد منصوری، رضا وکیلی فرجاد، رضا مومنی مقدم، حمید جعفرزاده، محمدامین شاکری، یاشار جوادی، مهدی آقا صادق خباز و مهرداد سعادتمند اعضای کادر فنی نوجوانان هستند.

نکته‌ای که درخصوص اعضای کادر فنی جالب توجه است حضور رضا وکیلی فرجاد، پسر محمد وکیلی فرجاد، سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان است. در آخرین تمرین تیم نوجوانان که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد وی در نقش آنالیزور فعالیت می‌کرد. پیش از این محمدامین شاکری این مسئولیت را در تیم ملی نوجوانان برعهده داشت، حال اینکه چه تغییراتی در ترکیب اعضای کادر فنی آن هم به صورت «چراغ خاموش» رخ داده موضوعی است که شاید مسئولان فدراسیون بیشتر بتوانند در این خصوص اظهار نظر کنند.

نکته جالب‌ دیگر در خصوص پسر آقای سرمربی این است که وی زیر 20 سال سن دارد و به نوعی خودش همسن بازیکنان است؛ حال اینکه چگونه این اتفاق رخ داده علامت سوالی است که در ذهن خیلی‌ها ایجاد شده است. در جلسه‌ای که افشین داوری، سرپرست فدراسیون با اعضای تیم ملی نوجوانان داشت هم پسر آقای سرمربی حضور داشت.

پیش از این هم حاشیه‌های پیرامون تیم ملی نوجوانان که مدافع عنوان قهرمانی جهان است ایجاد شده بود. این تیم در اردیبهشت ماه هم راهی ایتالیا شد تا در یک تورنمنت محلی حضور پیدا کند؛ تورنمنتی که به عقیده کارشناسان والیبال در شان مدافع عنوان قهرمانی جهان نبود. در آن تورنمنت شاگردان محمد وکیلی عنوان هجدهم را به خود اختصاص دادند.

به نظر می رسد در فدراسیون والیبال آقازاده‌ها به شکل چراغ خاموش و خزنده نفوذ کرده اند. اتفاقی که ابتدا با زمزمه حضور فرزند برومند آقای سرپرست در تشکیلات فدراسیون آغاز شد و حالا در تیم نوجوانان نیز اجرایی شده تا پدرها و پسرها در کنار هم روزگار شیرینی را تجربه کنند!

قرعه‌کشی رقابت‌های قهرمانی نوجوانان پسر جهان برگزار شد و گروه‌بندی آن به شرح زیر است:

گروه یک: تونس،برزیل، کوبا، چین تایپه، بلاروس

گروه دوم: ایران، جمهوری چک، ایتالیا، بلغارستان، کلمبیا

گروه سوم: ژاپن، مصر، آرژانتین، آلمان، مکزیک

گروه چهارم: روسیه، کره جنوبی، آمریکا، نیجریه، دومنیکن

 

منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها