جناب‌خان کجای خندوانه ایستاده است؟

مستقل آنلاین: در فصل جدید «خندوانه» و با گذشت ۸۰۰ قسمت از این برنامه می‌توان گفت تنها هنرمند، بازیگر، خواننده و همکاری که توانسته است رامبد جوان را در این مسیر همراهی کند و همچنان محبوب بماند جناب خان است؛ عروسکی که دیگر یک عروسک صرف نیست و شخصیتی دوست داشتنی است که حالا زوج هنری رامبد جوان به حساب می‌آید.

جناب‌خان کجای خندوانه ایستاده است؟

به گزارش مستقل آنلاین، مهر در یادداشتی نوشت: رامبد جوان در شروع هر فصل از «خندوانه» سعی کرد اتفاقات تازه‌ای را رقم بزند و با شروع مسابقه و تم های موضوعی و استندآپ های ویژه همراهش کند. این فصل هم در افتتاحیه برنامه گفته شد که قرار است «خنداننده شو ۳» راه‌اندازی شود با این حال فعلاً برنامه با گفتگو و مهمان‌های ورزشی و فرهنگی و هنری کارش را شروع کرده است و در این چند قسمت هنوز برگ برنده برنامه در اختیار جناب خان است.

جناب خان حالا شخصیتی است که خودش مثل یک سریال و درام عمل می‌کند و بزرگترین حرف‌ها و شاید مهمترین دغدغه‌هایی را که بیانش می‌توانست از زبان هرکسی به شعار تبدیل شود از زبان او بیان می‌شود. از توجه به یک کودک سندرم داون در برنامه و تولد مبارک گفتن که نه تنها حس ترحم برنمی انگیزد و مخاطب را هم به وجد می‌آورد تا اشاره به نکاتی که شاید بیان رسمی شان حرف‌هایی کلیشه به حساب بیاید.

همه اینها را به حساب جناب خان می‌گذاریم و نمی‌گوییم محمد بحرانی که اگرچه بار سخت و سنگین جناب خان و هنرمندی‌هایش بر عهده اوست که خودش هم اهل مطالعه است و هم موسیقی و خوانندگی و سال‌هاست که با تیم کلاه قرمزی و در کنار ایرج طهماسب همکاری دارد با این حال جناب خان حالا خودش یک شخصیت مستقل است. شخصیتی که به گفته خود بحرانی، برای خلقش از مشورت‌ها و تیمی چند نفره هم کمک گرفته می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها