عکس غیرعادی مهناز افشار+عکس

مستقل آنلاین: مهناز افشار بازیگر مهاجرت کرده ایرانی است که در حال حاظر فعالیتی جز اینستا گردی ندارد. افشار خیلی وقت است که بازیگری را کنار گذاشته و خانه نشین شده است.

عکس غیرعادی مهناز افشار+عکس

به گزارش مستقل آنلاین به نقل از شایانیوز؛ مهناز افشار در حال حاظر در آلمان همراه با دخترش زندگی می کند و ظاهرا مرهم روزهای تنهایی اش شبکه های مجازی و صحبت با کاربران اینستاگرامی اش است. وی تصاویر زیادی از خود منتشر می کند. اما به تازگی و به مناسبت شروع فصل پاییز همانند بسیاری از بازیگران خانم، عکسی زیبا استوری کرد که در ادامه مشاهده می کنید.

حواشی مهناز افشار

چندی پیش تصاویری از مهناز افشار با ادا و اطوار های دور از انتظار توسط خود او به اشتراک گذاشته شد. وی عکس هایی با ژست های عجیب و غریب و بعید منتشر کرد که با نظرات مختلف کاربران نیز همراه شد. برخی از کاربران می گویند که این تصاویر در حالت عادی گرفته نشده است!

مهنازافشار

بیوگرافی مهناز افشار

مهناز افشار متولد سال 1356 و خرداد ماهی می باشد. او در شهر تهران به دنیا آمده و در رشته تدوین و بازیگری تحصیل کرده است. افشار در یک خانواده مذهبی بزرگ شده و در اوایل دوران تحصیلش، خانواده مخالف بازیگر شدن او بودند. خانم بازیگر حرفه بازیگری و فن بیان را زیر نظر استاد حمید سمندریان آموخته است.

عکس مهنازافشار

او در یک خانواده 5 نفره متولد شده است. دو برادر بزرگتر از خودش دارد و تک دختر است، در دوران کودکی بسیار شوخ و بازیگوش بوده در حدی که یک بار وقتی که در دوره دبستان درس می خوانده برای 2 روز از مدرسه اخراج شده است. 

مهناز افشار یکی از گرانترین بازیگران زن سینمای داخلی بود، او در دهه 80 و 90 به عنوان بهترین و محبوب ترین بازیگر زن سینمای ایران شناخته می شد.

افشار در سال 1393 با محمدیاسین رامین ازدواج کرد. همسر او متولد سال 1360 و 4 سال از خودش کوچکتر بود. این زوج در خرداد ماه سال 94 صاحب فرزند دختری شدند که اسم لیا را برای او انتخاب کردند.

همسرمهنازافشار

 

 

 

 

 

منبع: شایانیوز
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها