جلب توجه کردن‌های متین ستوده+عکس

مستقل آنلاین:متین ستوده بازیگر جوان و خوشگل ایرانی است که در تصویری تازه انتشار داده اش مشخص است لمینت دندان هم انجام داده است.

جلب توجه کردن‌های متین ستوده+عکس

به گزارش مستقل آنلاین به نقل از شایانیوز؛ متین ستوده بازیگر جوان و مطرح سینما و تلوزیون است که به تازگی هم در سریال شبکه خانگی «آهوی من مارال» ایفای نقش کرده است. ستوده متاهل می باشد و اخیرا با علی زندی ازدواج کرده است. علی زندی صاحب رستورانی به نام تهران پاریس است و اغلب هم میزبان سلبریتی ها و بازیگران است.

 متین خانم برخلاف نقش ها و چهره ساده ای که دارد؛ در فضای مجازی و اینستاگرامش بسیار فعال است و اکثر عکس هایی که از خود منتشر می کند با آرایش های زیاد می باشد که البته مانند بعضی از بازیگران میکاپی نامرتب و زشت ندارد، هر چند که چهره اش به کلی تغییر می کند اما زیبایی خاص خودش را هم دارد.

قرتی بازی

ستوده از خانم های بازیگری است که خیلی شیک به خودش میرسد و ظاهرا چیزی نمانده که امتحان نکرده باشد. وی به تازگی تصویری در کنار دوستش منتشر کرد که از لبخند این بازیگر جوان میتوان فهمید دندان هایش را هم لمینت کرده است. دیگر این کار را اکثر بازیگران انجام نمی دهند مگر اینکه شاخ مجازی باشی!

بیوگرافی متین ستوده

متین ستوده متولد 22 اردیبهشت 1364 بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل کرده است و در کلاس های بازیگری امین تارخ نیز شرکت کرده است.

وی تا کنون در سریال های سه دونگ، سه دونگ، میکائیل و سریال غیرعلنی به ایفای نقش پرداخته است. متین السادات ستوده بازیگر کشورمان از آن دسته از بازیگرانی است که از دوران کودکی و به واسطه پدرش وارد عرصه بازیگری شد اولین بازی او در سریال بازنشستگی بود.

متین ستوده بازیگر

 

منبع: شایانیوز
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها