عکس دیده نشده از همسر شاهرخ استخری در برف + تصاویر

سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری را در یک کافه شیک و لاکچری می بینید.

عکس  دیده نشده از همسر شاهرخ استخری در برف + تصاویر

سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری را در یک کافه شیک و لاکچری می بینید. شاهرخ استخری متولد ۱۴ ام مهر ماه سال ۱۳۵۹ در تهران می باشد،  شاهرخ استخری ۵ سال پیش ازدواج کرده و دارای دو فرزند به نام های پناه و نبات می باشد.

 

44331859

 

157635132

 

شاهرخ استخری بازیگر سینما و تلویزیون را در کنار همسرش سپیده بزمی پور و دخترانش پناه و نبات استخری می بینید. شاهرخ استخری متولد 14 مهر 1360 در تهران بوده و هم اکنون 39 سال دارد. شاهرخ استخری با بازی در سریال فاصله ها به شهرت رسید و در بین مردم به محبوبیت دست یافت. مدرک تحصیلی او لیسانس مهندسی صنایع بوده و از سال 1384 تا کنون در عرصه بازیگری فعالیت می کند. او فرزند اول خانواده است و 2 خواهر کوچک تر از خود دارد. نام خواهر او نیلوفر است.

 

شاهرخ استخری

شاهرخ استخری

 

شاهرخ استخری متولد ۱۴ مهر ۱۳۶۰ در تهران و بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.مدرک تحصیلی او لیسانس مهندسی صنایع می باشد . او در ۳۱ سالگی ازدواج کرد . همسر شاهرخ استخری ؛ سپیده بزمی پور است . شاهرخ حدودا در ۳۲ سالگی پدر شد و دو فرزند دختر به نام‌های پناه و نبات دارد که هر دو متولد بلژیک هستند. شاهرخ به واسطۀ بازی در سریال‌های دلنوازان و فاصله‌ها شهرت بسیار زیادی پیدا کرد . شاهرخ استخری در برنامه دورهمی در مورد علت منفی شناخته شدن شخصیت او و پیشنهاد بازی کردن در نقش‌های منفی از سوی تهیه‌کنندگان به خود را ، از تاثیر نقش‌هایش در دو سریال ابتدای‌‌اش نشاًت گرفته است.

 

شاهرخ استخری

 

شاهرخ استخری

 

 

شاهرخ استخری

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها