گوشه ای از زندگی شخصی گلاب آدینه و مهدی هاشمی

چندی پیش درباره ازدواج مجدد مهدی هاشمی با مهنوش صادقی حواشی فراوانی در شبکه های اجتماعی به وجود آمد و هجمه‌های زیادی به این بازیگر قدیمی شد.

گوشه ای از زندگی شخصی گلاب آدینه و مهدی هاشمی

عباس یاری، دبیر تحریریه مجله فیلم در پستی اینستاگرامی خاطره‌ای از گلاب آدینه نقل کرد که اخیرا اتفاق افتاده است.

وی در این پست نوشت:

دو سه هفته پیش، قبل از این که داستان زندگی خصوصی خانوم گلاب آدینه و آقای مهدی هاشمی نقل فضاهای مجازی شود و بخشی از واژه‌های نابی که معمولاً تماشاگران در استادیوم‌ها و زمان مسابقات فوتبال برای تیم مقابل یا داور و کمک داور استفاده می‌کنند در فضاهای تلگرامی و اینستاگرامی و... به سمت بازیگر هنرمند، آقای هاشمی، با کارنامه‌ای قابل اعتنا و خاطره‌انگیز در بازیگری حواله شود، داشتم تلفنی با خانوم آدینه حرف می‌زدم، با لطف بسیار دعوت کرد به دیدن فیلم «دوباره زندگی» بروم، گفتم من عادت دارم هر هفته همراه جمعی از دوستانم به سینما می‌روم، این فیلم هم در لیست برنامه‌های‌مان هست، قرار شد چنانچه سالن و ساعت نمایش این فیلم در یکی از سینماهای نمایش‌دهنده برایمان مناسب باشد با هماهنگی قبلی همراه با او به دیدن فیلم بنشینیم. البته که در تمام این سال‌ها یادم نمی‌آید بدون بلیت وارد سینما شده باشم. موقع خداحافظی طبق عادت همیشگی سراغ آقای هاشمی را گرفتم.

گفت: «مهدی جان نوه را برده پارک...» بعد اشاره کرد که چند روز پیش فیلم «تگزاس» را هم که نقش اصلی را مهدی جان بازی می‌کند با خانواده دیده، اولش نگران بوده که نکند تگزاس فیلمی مبتذل و سبک باشد و چهرهٔ آقای هاشمی را مخدوش کند اما همگی از فیلم خوش‌شان آمده و خیلی هم خندیده اند. خب خبر نداشت که چند روز بعد از چپ و راست آدم‌هایی پیدا می‌شوند که به طرفداری از او چهرهٔ مهدی جان را لجن‌مال می‌کنند!

خلاصه که تعریف و تمجید او از تگزاس باعث شد من هم چند روز بعد با گروهی از دوستانم با خیال راحت به دیدن این فیلم بروم و در تاریکی سینما کمی خودم را از واژه‌های غیر فرهنگی که در فضاهای مجازی علیه هر کسی پرتاب می‌کنیم و فشارهای اقتصادیِ این روزهایِ سخت که مطبوعات با هزینه‌های کمرشکن کاغذ و سایر اقلام چاپی گرفتار بحران شده اند سبک کنم... .

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها