جدال رکوردسازان و حاشیه‌سازان!

در این مرحله رکوردها حرف می‌زنند نه آیدل‌ها. نه موفقیت خریدنی‌ست و نه معروفیت دلیل محبوبیت!

جدال رکوردسازان و حاشیه‌سازان!

مردم در سر تا سر جهان، کره جنوبی را با دو کلمه می‌شناسند: کی‌پاپ و کی‌دراما.

طرفداران کی‌پاپ از طرفداران سریال‌های درام کره‌ای بیشترند و این طرفداران تنها به کره جنوبی یا حتی آسیا محدود نمی‌شوند. کی‌پاپ در چند سال اخیر به لطف گروه‌‌های موسیقی‌اش، به‌ویژه بی‌تی‌اس و بلک‌پینک، توانسته طرفداران زیادی فارغ از جنسیت، سن، زبان و ... جذب کند. طرفدارانی که شاید حتی متوجه معنی آهنگ‌ها نشوند اما بخاطر ریتمش به آن علاقه‌مندند.

دنیای رنگارنگ کی‌پاپ شاید از بیرون زیبا و فریبنده به نظر برسد، اما این دنیای رنگارنگ هم مانند هر صنعت دیگری در تاریکی‌ای احاطه شده که تنها طرفدارانش قادر به دیدن آن هستند.

بی تی اس

 

شاید برایتان عجیب باشد اما حواشی و جنجال‌هایی که برخی آیدل‌های کره‌ای درگیر آن هستند از آهنگ‌هایشان بیشتر طرفدار دارد: شایعه‌های قرار، پخش شدن عکس‌های خصوصی، روابط مخفیانه و ...

حتی می‌توان گفت تنها دلیل معروفیت برخی آیدل‌های کره‌ای حواشی‌ای است که ایجاد می‌کنند!

بی تی اس

 

اخیرا طرفداران دو گروه معروف کره‌ای وارد جنگ بی‌پایانی در دفاع از آیدل‌های خود شده‌اند. حواشی‌ به فن‌واری تبدیل شدند که از حالت معمولی خارج و به فحش‌های رکیک و تهدیدهای جانی ختم شده است!

در حالیکه کاربران شبکه‌های اجتماعی از منحل شدن بی‌تی‌اس خبر می‌دادند، کمتر از یک ماه پیش بود که این گروه قراردادشان را با کمپانی خود تمدید کردند و به طرفدارانشان قول دادند که بعد از پایان خدمت سربازی قوی‌تر از قبل برخواهند گشت. 

بی تی اس

 

در طرف مقابل بلک‌پینکی قرار داشت که برخلاف انتظار طرفداران، یکی از اعضای آن‌ از گروه جدا شد و گروه را به سمت منحل شدن کشاند.

بی تی اس

 

اما این گروه چگونه معروف شد؟ یکی از عوامل معروفیت این گروه دخترانه، حواشی‌‌ و جنجال‌هایی‌ست که اعضایش ایجاد می‌کنند.

بی تی اس

 

حواشی‌ای که طرفدارانشان عاشق آنها هستند! از لو رفتن عکس‌هایشان در حال مصرف مواد مخدر تا شرکت در مهمانی‌های مستهجن.

بی تی اس

 

پر حاشیه‌ترین عضو این گروه، که کیم جنی نام دارد، به تازگی آهنگ جدید خود را منتشر کرده است. نکته قابل توجه متوسل شدن چندباره این آیدل به حواشی، برای پروموت آهنگش است و جالب‌تر اینکه حتی متوسل شدن به حواشی هم کمکی به معروفیت باد آورده‌ای که از دست رفته، نکرده! آیدلی که حاشیه می‌سازد و طرفدارانی که برای آن حاشیه‌ها جان می‌دهند!

بی تی اس

بی تی اس

 

بی تی اس

 

جنگ طرفداران از جایی بالا گرفت که این آیدل کره‌ای برای پروموت سریالی که به تازگی در آن بازی کرده بود به مدیا پلی با یکی از اعضای بی‌تی‌اس (کیم تهیونگ) روی آورد. مدیا پلی‌ای که بر خلاف انتظارها، بازخورد به شدت منفی‌ای داشت. البته بعد از وایرال شدن آن ویدئوی جنجالی که کیم جنی و کیم تهیونگ را در حال پیاده روی عاشقانه در پاریس نشان می‌داد، مدیا پلی بودن این قضیه واضحا تایید نشد و برخی بر این باورند که دو نفری که در ویدئو بودند کیم جنی و کیم تهیونگ نبودند؛ بلکه کسانی شبیه به آن‌ها بودند!

بی تی اس

 

شایعه دو ساله‌ای که به مدیا پلی ختم شد همچنان توسط کیم جنی تغذیه می‌شود و طرفدارانی که وظیفه‌شان حمایت از هنر آیدل است به تقلب و فتوشاپ و فریب روی آوردند تا به هر طریقی که شده ورد زبان بمانند!

بی تی اس

 

در سمت دیگر، گروه پسرانه بی‌تی‌اس است که بخاطر سربازی فعلا فعالیت گروهی ندارند اما هر هفت عضو آلبوم‌ سولوی خود را در این مدت منتشر کردند که با موفقیت بالایی روبرو شدند!

بی تی اس

بی تی اس

 

کوچکترین عضو بی‌تی‌اس که جئون جونگ‌کوک نام دارد، آلبوم خود را به تازگی منتشر کرده. آلبومی که قبل از ریلیز شدن رکوردهای موزیک پاپ را جابجا و تحسین‌های زیادی را دریافت کرده.

بی تی اس

بی تی اس

بی تی اس

بی تی اس

 

اگر بخواهیم منصف باشیم مقایسه این دو گروه از هر جهت نابجاست. در هر موضوعی کفه ترازو به نفع بی‌تی‌اس بالاست!

بی تی اس

بی تی اس

بی تی اس

بی تی اس

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

  • N.C

    حق ترین چیزی بود ک خوندم...ایول😂💜

  • Kjk

    حق ترین و درست ترین مجله ای که خونده بودم:

  • ناشناس

    بلاخره یه حق گو پیدا شد ایول

  • آرتمیس

    چقد حق...
    و یچیز دیگه، شاید باورش برای چشمکا و کیکپاپرا سخت باشه ولی حتی اون راهرو ای که تهیونگ توش وایستاده بود راهرو خونه ی تهیونگه که کیکپاپرا ادیتش زدن😂

  • از دنیز امدم

    وای خیلی درست بود واقعا حق بودد

  • ناشناس

    عالی بود

  • لنا

    فوق العاده، ممنونم.

  • Mountain

    ناموسا فکر نمیکردم یه روز یه سایت ایرانی راجب بی تی اس اینقد حق بگه

  • باس‌ن سوخته کیپاپر خریداریم!

    همیشه همین بوده ، حالا حالا که بدوید دنبال مدیا پلی و بالا رفتن از بنگتن تا ببینیم بالاخره کدوم چارت انقدر حقیر میشه که اهنگاتون واردش بشه
    کینگ جی‌کی دوباره هفت روز هفته داره کریر چند ساله فیوتونو زیر سوال میبره و همین منو میخندونه که با وجود اینکه حتی یدونه نامبروانی ندارید براش شجاع میشید:(((

  • Rio

    🤝🤝اصلا نمیتونم چی بگم عالی بود

  • همونی که خودت میشناسی

    خداییش داداش حق گفتی
    یکی دیگه هم مثل تو میگفت
    اسمش فک کنم دنیز بود
    هر دو تا خیلی خوب گفتین

  • ناشناس

    اهای تویی مه این مقاله رو نوشتی....دمت گرم..اولین کسی که حقیقتو گفت🤌🏻

  • U

    فوق العاده بودااااا حرف نداشت حرفات

  • mrym

    عکس تو ماشین مشخص کردن فیکه. عکس تو پاریس خوده پسره اومد گفت این منم. و عکس تو راهرو فتوشاپه که تهیونگ رفت بخاطر تمام اینا شکایت کرد:)

  • بکنِ فشاری جماعت.

    این مقاله جدا حیقیقته..حقیقت تلخه بلینک های فشاری ولی باید باورش کنید که دارید از یه مشت بی استعداد حمایت میکنید!

  • بکن‌بپ‌و‌فندومش‌.

    کینگتن🙌

  • آرمیOT⁷ تاابد

    افرین بازم یک نفر ازبین چندهزارنفر پیدا شد یک حرف خوب بزنه

  • hayun

    کسایی که اومدن پایین گفتن وایی چقدر حق گفتی فلان از نوشتتون‌ خجالت نمیکشید‌ از کی تا حالا هیت دادن به یه گروه انقدر حق و فلان شده؟یه صحبت هم دارم با نویسنده این مقاله ، آقا یا خانم محترم چرا انقدر به خودت زحمت میدی میای واسمون‌ انشا مینویسی‌ از همون اول بیا به بلک پینک اوو ببخشید بزرگترین گرلبند جهان هیت بده و بس دیگه از من گفتن خودت رو به زحمت انداختی داداش معلوم نیست مقاله درباره ی چیه

  • Jk

    آرمیم‌ ولی این مقاله اصلا درست نیست بلک پینک و بی تی اس برگترین‌ بند ها کیپاپ که چه عرض کنم جهانید‌ ولی از مصرف مواد مخدری که گفتی تا هر گو‌ هی که درباره کویین‌ رپ کیپاپ خوردی غلط بود و همشون تکذیب شده آرمیم ولی به هیچ عنوان مقاله ای که اومده یه گروه دیگرو‌ پایین کشیده‌ و بی تی اس رو حالا هر چی که هست نشون داده رو حق نمیدونم با تتشکر

  • بلینک تاابد

    داداش چقدر پول گرفتی تا اومدی اینجا توی مقاله ناله کردی از بلک پینک؟؟؟

  • ناز

    یه بار گو‌ همه بلک پینک تغذیه نکنید لطفااااا

  • ناشناس

    کیف کردم خیلی حق و منطقی بود

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها