سارا و نیکای پایتخت در آغوش بازیگر معروف + عکس

سارا و نیکا فرقانی اصل که به سارا و نیکا پایتخت معروف هستند و همه اهالی تلویزیون با سریال پایتخت این دو بازیگر را می شناسند

سارا و نیکای پایتخت در آغوش بازیگر معروف + عکس

سارا و نیکا فرقانی اصل که به سارا و نیکا پایتخت معروف هستند و همه اهالی تلویزیون با سریال پایتخت این دو بازیگر را می شناسند.سارا و نیکا پایتخت از زمانی که کودک بودند به عنوان دوقلوهای پایتخت انتخاب شدند و تا 14 سالگی که فصل پنجم پایتخت روی آنتن رفت این دو بازیگر کشورمان هم همراه تیم پایتخت بودند. نیکا فرقانی اصل صفحه اینستاگرامش را با انتشار عکسی در 8 ماهگی در آغوش ثریا قاسمی به روز کرد.

 

منتظر واریز 2 یارانه باشید + جزئیات

 

 

سارا و نیکا

 

نیکا فرقانی با انتشار عکسی در کنار سارا خواهر دوقلویش و بانو ثریا قاسمی در اینستاگرامش نوشت:پشته صحنه سریاله( دوباره زندگی) در کناره هنرمنده خوب و مهربونه کشورمون خانونمه ثریا قاسمی(8 ماهگی)

 

سارا و نیکا

 

سریال دوباره زندگی به کارگردانی نادر مقدس، نویسندگی رضا مقصودی و تهیه کنندگی رضا جودی محصول سال 1383 است که در 15 قسمت 45 دقیقه ای روی آنتن شبکه پنج سیما رفت.

 

سارا و نیکا

 

سریال دوباره زندگی داستان زندگی دو خواهر دوقلو است که در کودکی از هم جدا شده اند و یکی در خانواده ای مذهبی و دیگری در خانواده ای ثروتمند بزرگ شده اند و در آینده با ماجراهای زیادی روبرو شدند.

 

سارا و نیکا

 

بازیگران سریال دوباره زندگی عبارتند از :بهزاد خداویسی ، یوسف صیادی ، اتابک نادری ، اسماعیل سلطانیان ، پرستو صالحی ، پروین میکده ، ثریا قاسمی ، حسن پورشیرازی ، رضا خندان ، رضا سعیدی ، علیرضا کمالی نژاد ، فاطمه هاشمی ، فریده سپاه منصور ، معصومه بافنده ، معصومه کریمی ، سارا فرقانی اصل و نیکا فرقانی اصل.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها