ژست سارا و نیکای پایتخت با حیوان خانگی شان سوژه شد + عکس

سارا و نیکای پایتخت را در کنار سگ شان می بینید.

ژست سارا و نیکای پایتخت با حیوان خانگی شان سوژه شد + عکس

سارا و نیکا فرقانی اصل را در کنار سگ شان می بینید. سارا و نیکا بازیگران نوجوان سریال پایتخت هستند. سارا و نیکا در سوئد زندگی می کنند. سارا و نیکا برای بازی در سریال پایتخت هر سال به ایران می آیند.

 

فهیمه سریال پایتخت در کنار همسر و دخترش + تصاویر و بیوگرافی

 

سارا و نیکا

سارا و نیکا در کنار دو پسر جوان

سارا و نیکا

 
 

 

نیکا فرقانی اصل در کنار مهدی قائدی فوتبالیست ایرانی و همسرش

 
 
 

سارا و نیکا

 

 

در حالی که پیش از ساخت سری چهارم مجموعه پایتخت عوامل این سریال به دنبال جایگزینی برای ایفای نقش سارا و نیکا، دختران نقی و هما (محسن تنابنده و ریما رامین‌فر) بودند اما با هماهنگی صورت گرفته سارا و نیکا فرقانی اصل نیز برای چهارمین بار در این مجموعه حضور پیدا کردند.

 

 

سارا و نیکا

اما جالب است که بدانید مجموعه پایتخت، اولین تجربه کاری این هنرپیشه های کوچک کشورمان نیست، چرا که سارا و نیکا فرقانی پیشتر از این، در سریال «دوباره زندگی» بازی کرده بودند.

پرستو صالحی، بازیگر این مجموعه با انتشار تصویری از خودش در کنار ثریا قاسمی نوشت: «باورتون میشه این نیم وجبیه خوشگل یکی از دوقلوهای سریال پایتخته اون موقع تو سریال ما (دوباره زندگی) انقدی بودن سارا و نیکا یادش به خیر»

 

نحوه ورود به پایتخت

آقای رسول حاتمی بر اساس شناختی که از این خانواده در سریال دوباره زندگی داشت آنها را برای بازی در سریال پایتخت به سیروس مقدم معرفی کرد و پس از تست دادن در دفتر برزو نیک نژاد (فیلمنامه نویس) برای نقش دوقلوهای پایتخت انتخاب شدند.

 

چکیده ایی از بیوگرافی سارا و نیکا:

سارا و نیکا فرقانی اصل متولد 8 مرداد 1383 در تهران و ساکن سوئد هستند. این دو خواهر بازیگر هنوز یکسال نشده بود که وارد عرصه هنر شدند و با سریال پایتخت به شهرت رسیدند، در حال حاضر در سوئد زندگی میکنند، نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است.

سارا و نیکا

 

اولین بازی

اولین تجربه حضور هنری سارا و نیکا به سریال دوباره زندگی به کارگردانی نادر مقدس در سال 1384 بر میگردد که 9 ماه بودند و در آن سریال نقش دو خواهر را ایفا می کردند که در کودکی از یکدیگر جدا شده بودند و یکی در خانواده ای ثروتمند و دیگری در خانواده مذهبی بود.

سارا و نیکا

 

 

ناگفته هایی درباره سارا و نیکا + بیوگرافی

 

سارا و نیکا در کشور سوئد

 

سارا و نیکا پس از ورود به سوئد/تصاویر

سارا و نیکا در کشور سوئد

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها