استایل لاکچری رحمان و رحیم پایتخت سوژه شد + تصاویر و بیوگرافی

استایل جالب مجتبی و مصطفی بلال حبشی بازیگران نقش رحمان و رحیم را در ادامه می بینید.

استایل لاکچری رحمان و رحیم پایتخت سوژه شد + تصاویر و بیوگرافی

مجتبی و مصطفی بلال حبشی دو برادر دوقلو متولد سال ۱۳۷۴ در تنکابن می باشند. خانواده مجتبی و مصطفی در تنکابن زندگی می‌کنند اما مجتبی و مصطفی بلال حبشی با حمایت اسپانسرشان تهران زندگی میکنند. و در حال گذراندن کلاس های موسیقی و آواز هستند.

 

بازیگران سریال پایتخت در کنار همسر و فرزندانشان + تصاویر و بیوگرافی

 

مجتبی و مصطفی بلال حبشی

 

نحوه انتخاب مجتبی و مصطفی بلال حبشی برای بازی در سریال پایتخت

دوقلوهای یک شکلی که در مجموعه «پایتخت ۵» کاراکترهای رحمان و رحیم را بازی می‌کنند، توسط محسن تنابنده معرفی و وارد مجموعه پر طرفدار پایتخت شده و موفقیت خود را مدیون تنابنده می دانند.

 

مجتبی و مصطفی بلال حبشی

 

آرزوهای مجتبی و مصطفی بلال حبشی

دو برادر تنکابنی قصد دارند در آینده‌ زوج هنری در دنیای موسیقی شوند و هدف و برنامه های آینده خود را در زندگی روی خوانندگی و فعالیت موسیقی متمرکز کردند.

 

مجتبی و مصطفی بلال حبشی

 

اخلاق و خصوصیات رفتاری مجتبی و مصطفی بلال حبشی

بر خلاف روحیه هنری و طنزی که در سریال پایتخت ایفا می کنند، برادران بلال حبشی بسیار آرام و ساکت و کم حرف هستند.

 

مجتبی و مصطفی بلال حبشی

 

مصاحبه ای کوتا با مجتبی و مصطفی بلال حبشی:

آشنایی مجتبی و مصطفی بلال حبشی با محسن تنابنده چطور اتفاق افتاد؟

آنها درباره نحوه انتخابشان گفتند: ما خیلی اتفاقی زمان تصویربرداری سریال شاهگوش سر صحنه رفته و علاقه مند بودیم که کار را از نزدیک ببینیم، آقای تنابنده ما را دید و برای سریال «پایتخت» معرفی مان کرد که بعد از آن همه اتفاقات خوب بعد از این کار رقم خورد.

 

مجتبی و مصطفی بلال حبشی

 

مجتبی و مصطفی از اتفاقات خوب اینگونه یاد کردند: ما در مجموعه «پایتخت ۳» چند سکانس کوتاه بازی کرده و ترانه هایی را اجرا کردیم. بعد از پخش آن صدای ما طرفدار پیدا کرد و برایمان اسپانسر پیدا شد. مسعود دهقان اسپانسر محسن چاوشی از صدای ما خوشش آمد و پیشنهاد خوانندگی داد و با ما قرارداد بست. اکنون نیز با هزینه و کمک مسعود دهقان کلاس های گیتار و سولفژ می روند.

 

مجتبی و مصطفی بلال حبشی

مجتبی و مصطفی بلال حبشی در کنار سارا و نیکا فرقانی اصل

 

واکنش اطرافیان و خانواده به مشهور شدن مجتبی و مصطفی بلال حبشی چگونه بود؟

البته خیلی خوشحالند، ولی خودشان اصلا به این چیزها علاقه ندارند. ما در منطقه ای هستیم که خیلی اهل این کارها نیستند. به دیدن فیلم و سریال علاقه دارند اما چون خانواده‌های مذهبی در محله ما ساکن هستند خودشان این کارها را دوست ندارند.

پدر و مادرمان و خانواده اول موافق نبودند، شاید به این دلیل که اطلاع کافی از کار ما نداشتند، وقتی از بزرگان فامیل مشورت گرفتند و برخی از اقوام ما گفتند که برایشان آینده خوبی دارد راضی شدند. الان خانواده ما مشوقمان هم هستند به خصوص از وقتی که اسپانسر برایمان پیدا شده است.

 

مجتبی و مصطفی بلال حبشی

 

اولین بار که قرار شد خودتان بازی کنید پدر و مادرتان چه واکنشی داشتند؟

پدر و مادرمان اول موافق نبودند، شاید به این دلیل که اطلاع کافی از کار ما نداشتند، وقتی از بزرگان فامیل مشورت گرفتند و برخی از اقوام ما گفتند که برایشان آینده خوبی دارد راضی شدند. الان خانواده ما مشوقمان هم هستند به خصوص از وقتی که اسپانسر برایمان پیدا شده است.

 

مجتبی و مصطفی بلال حبشی

 

ترانه های مازندرانی که گاه به گاه در مجموعه خوانده می‌شود پیشنهاد شما بوده؟

همه ترانه‌ها انتخاب آقا محسن است. اکثر ترانه ها را گوش می‌دهند، از هر کدام که خوششان بیاید انتخاب می‌کنند و لابه لای کار ما آن را می‌خوانیم.

 

مجتبی و مصطفی بلال حبشی

 

 دنبال اسم هنری هم بوده‌اید؟

اسم هنری مان را فعلا گذاشته ایم کامران و هومن. (می‌خندد)، ولی قرار است برایمان اسم هنری انتخاب کنند.

 

حرف آخر؟

تشکر ویژه از بازیگرانی که هوای ما را داشتند، به خصوص محسن تنابنده که در سری سوم از ما خواست ترانه بخوانیم. همان ایده باعث شد یکباره دیده شویم و صدایمان مورد توجه قرار بگیرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها