نظر داور جنجالی عصر جدید درباره تتلو غوغا به پا کرد + فیلم

نظر آریا عظیمی نژاد داور برنامه عصر جدید را درباره امیر تتلو خواننده پرحاشیه می بینید.

نظر داور جنجالی عصر جدید درباره تتلو غوغا به پا کرد + فیلم

نظر آریا عظیمی نژاد داور برنامه عصر جدید را درباره امیر تتلو خواننده پرحاشیه می بینید.

 

 

امیرحسین مقصودلو (زادهٔ ٣٠ شهریور ١٣۶۶ در تهران) با نام هنری امیر تتلو، خواننده و ترانه‌سرای ایرانی است که در سبک رپ، پاپ و آراندبی فعالیت می‌کند. امیر تتلو از نخستین خوانندگان سبک آر اند بی در ایران است که توانست به صورت «زیرزمینی» بخواند و شهرتی به‌دست آورد. وی در اواسط دههٔ ۱۳۸۰ به دبی سفر کرد و پس از مدتی به ایران بازگشت.

 

اخبار داغ : تیپ لاکچری بهاره رهنما در جشن تولد همسر دومش + تصاویر

 

تتلو

وی نخستین آلبوم رسمی خود به نام زیر همکف را در سال ۱۳۹۰ بدون اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر کرد و پس از زیر همکف، تاکنون ۱۱ آلبوم دیگر منتشر کرده‌است. او تاکنون سه بار توسط پلیس بازداشت شده‌است. اولین بازداشت تتلو در سال ۱۳۹۲ توسط پلیس امنیت اخلاقی بود و پس از آن در سال ۱۳۹۵ به دلیل «تشویش و اشاعه فساد و فحشا» به مدت بیش از دو ماه در بازداشت موقت به‌سر برد. تتلو در سال ۱۳۹۷ ایران را به مقصد استانبول، ترکیه ترک کرد و نخستین کنسرت خود را همان سال با حواشی بسیاری در تفلیس، گرجستان برگزار کرد. تتلو بهمن ۱۳۹۸ در ترکیه به علت آنچه «نقض مقررات ویزا» عنوان شد، به مدت یک هفته بازداشت شد.

 

تتلو

در کنار فعالیت هنری، اما رفتارها و گرایش‌های سیاسی وی در دوره‌های مختلف، باعث مجادلات فراوانی شده‌است. نظرهای او دربارهٔ موضوعات گوناگون از جمله سوگواری محرم، قربانی کردن حیوانات، حجاب، و طرفداری وی از برخی مقامات جمهوری اسلامی در کنار اتهاماتی مانند «توهین و دعوت به ضرب و شتم زنان» و «دعوت از کودکان زیر سن قانونی برای رابطهٔ جنسی» ؛ همگی باعث شکل‌گیری انتقادات فراوانی از سوی منتقدانش شده‌است .

 

تتلو

او از چهره‌های خبرساز و پرطرفدار شبکه‌های اجتماعی پربازدید در ایران بوده‌است. حساب کاربری تتلو در اینستاگرام ، به دلیل آنچه زیر پا گذاشتن قوانین این شبکه اعلام شده ، تاکنون دو بار بسته‌شده‌است ؛ یک بار در سال ۱۳۹۷ و بار دیگر در سال ۱۳۹۹ . بنابر اعلام بی‌بی‌سی فارسی، اینستاگرام در بار دوم اعلام کرد که تتلو دیگر حق فعالیت در این شبکه را ندارد.

 

آریا عظیمی نژاد

بیوگرافی آریا عظیمی نژاد :

آریا عظیمی‌نژاد (زادهٔ ۵ اردیبهشت ۱۳۵۲ در تهران) موسیقی‌دان و آهنگ‌ساز ایرانی است. آریا عظیمی‌نژاد در ۵ اردیبهشت سال ۱۳۵۲ زاده شد. پدرش جمشید عظیمی‌نژاد نویسنده و برنامه‌ساز تلویزیونی می‌باشد که بیشتر با کار کودک «خانهٔ عروسک‌ها» که در سال‌های ابتدایی انقلاب پخش می‌شد، شناخته می‌شود. او در سال ۱۳۷۲ در رشتهٔ موسیقی دانشگاه آزاد واحد هنر و معماری پذیرفته شد و نزد اساتیدی چون فرهاد فخرالدینی و مصطفی کمال پورتراب به فراگیری دانش موسیقی پرداخت. کار حرفه‌ای ساخت موسیقی را از سال دوّم دانشگاه با موسیقی تئاتر آغاز کرد و در مدتی کوتاه توانست در جشنواره‌های بین‌المللی تئاتر، نامزد دریافت بهترین موسیقی متن گردد. این عوامل سبب ورود او به سینما و تلویزیون گردید.

 

آریا عظیمی نژاد

عظیمی‌نژاد با ساخت موسیقی فیلم «میم مثل مادر» در سینما و «او یک فرشته بود» در تلویزیون توانست خود را به‌عنوان یکی از بهترین آهنگ‌سازان کشور بشناساند و نامزدی جایزهٔ بهترین موسیقی متن در جشنواره بین‌المللی فیلم فجر و جایزهٔ خانه سینما را برای آهنگ‌سازی فیلم‌هایی چون «میم مثل مادر»، «طلا و مس» و «فرزند خاک» به دست آورد.

 

آریا عظیمی نژاد

عظیمی‌نژاد در سال ۲۰۰۴ میلادی توانست مقام دوّم را در جشنوارهٔ بین‌المللی موسیقی Langollen بریتانیا را در رشتهٔ موسیقی فولکلوریک بین‌المللی با تکنوازی سه‌تار به‌دست‌آورد. آشنائی آریا با جاسلین پوک آهنگ‌ساز نام‌دار بریتانیائی سبب همکاری وی با این آهنگ‌ساز اهل بریتانیا در چندین پروژهٔ موسیقی فیلم شد. ساخت موسیقی برای خوانندگان سرشناس ایرانی از دیگر فعّالیت‌های حرفه‌ای او می‌باشد.

 

آریا عظیمی نژاد

آریا عظیمی نژاد و همسرش

 

علاقهٔ او به موسیقی فولکلوریک ایرانی سبب شده تا مجموعه‌ای از موسیقی نواحی ایران را جمع‌آوری کرده و از آن‌ها در ساخت موسیقی فیلم تأثیر گیرد. عظیمی‌نژاد سرپرست گروه موسیقی «بوم و بر» است که در سبک موسیقی تلفیقی فعالیت دارد تا در فضایی مدرن و امروزی، شنوندگان را به شنیدن نغمات و مقامات در حال فراموشی موسیقی مقامی فرا خواند. نیما رمضان، آرش سعیدی و بردیا امیری از دیگر اعضای این گروه هستند.همچنین او یکی از چهار داور مسابقهٔ عصر جدید در فصل نخست و دوم بوده‌است.

 

unnamed+(1)

آهنگ‌سازی مجموعه‌های تلویزیونی

پزشکان (مسعود کرامتی ۱۳۷۷)

کمین (مسعود کرامتی ۱۳۷۹)

خانه ما (مسعود کرامتی ۱۳۷۹)

کاکتوس‌های بی شخصیت (نیما فلاح)

زنگ آخر (نیما فلاح ۱۳۸۱)

این راهش نیست (مسعود کرامتی ۱۳۸۲)

مروارید سرخ (مسعود رسام ۱۳۸۳)

روزهای اعتراض (حسین سهیلی‌زاده ۱۳۸۴)

نیمکت (محمد رحمانیان ۱۳۸۴)

او یک فرشته بود (علیرضا افخمی ۱۳۸۴)

آخرین گناه (حسین سهیلی‌زاده ۱۳۸۵)

پریدخت (سامان مقدم ۱۳۸۶)

روز حسرت (سیروس مقدم ۱۳۸۷)

رستگاران (سیروس مقدم ۱۳۸۸)

جراحت (محمدمهدی عسگرپور ۱۳۸۸)

پس از سال‌ها (اکبر خواجوی ۱۳۸۸)

چاردیواری (سیروس مقدم ۱۳۸۹)

زیر هشت (سیروس مقدم ۱۳۸۹)

پایتخت ۱ (سیروس مقدم ۱۳۹۰)

تا ثریا (سیروس مقدم ۱۳۹۰)

پنج کیلومتر تا بهشت (علیرضا افخمی ۱۳۹۰)

مثل یک کابوس (شهرام شاه‌حسینی ۱۳۹۰)

چک برگشتی (سیروس مقدم ۱۳۹۱)

راه طولانی (رضا کریمی ۱۳۹۱)

بیدار باش (احمد کاوری ۱۳۹۱)

دیوار (سیروس مقدم ۱۳۹۱)

آسه آسه قصه قصه (مجموعه نمایش خانگی با محوریت عموهای فیتیله‌ای) (حمید گلی و علی فروتن ۱۳۹۱)

پایتخت ۲ (سیروس مقدم ۱۳۹۲)

دودکش (محمدحسین لطیفی ۱۳۹۲)

پایتخت ۳ (سیروس مقدم ۱۳۹۳)

میکائیل (سیروس مقدم ۱۳۹۴)

پایتخت ۴ (سیروس مقدم ۱۳۹۴)

قرعه (برزو نیک‌نژاد ۱۳۹۵)

علی‌البدل (سیروس مقدم ۱۳۹۶)

سفر در خانه (بهمن گودرزی ۱۳۹۷)

پایتخت ۵ (سیروس مقدم ۱۳۹۷)

احضار (رامین عباسی زاده ۱۳۹۷)

پایتخت ۶ (سیروس مقدم ۱۳۹۹)

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها